2018年9月29日星期六

Setelah muntah-muntah muncul dalam orang yang mempunyai masalah buah pinggang, apa yang perlu kita lakukan

Untuk pesakit penyakit ginjal, mereka akan mempunyai begitu banyak ketidakselesaan seperti edema, hipertensi, protein dalam air kencing, darah dalam air kencing dan sebagainya. Setelah muntah-muntah muncul dalam orang yang mempunyai masalah buah pinggang, apa yang perlu kita lakukan?
Lazimnya bercakap, muntah-muntah yang disebabkan oleh toksin dan bahan buangan yang perlu disingkirkan oleh buah pinggang telah dipasang dalam sistem pencernaan. Ia boleh menyebabkan anemia, kelemahan, penyakit-penyakit pencernaan yang lain. Maka itu, adalah penting bagi pesakit untuk mengubati muntah secepat mungkin.
Jika pesakit tidak boleh mengubati muntah dengan ubat-ubatan, pesakit akan mengesyorkan pesakit menjalani rawatan dialisis. Walaupun dialisis boleh menyebabkan gatal-gatal kulit, kerosakan buah pinggang, cramp otot dan kesan-kesan sampingan yang lain, ia amatlah digunakan untuk merawat pesakit yang menghidapi masalah buah pinggang yang serius di kebanyakan negara.
Tetapi diMalaysia, pesakit boleh dirawat dengan ubat-ubatan Cina dari punca.

Sebagai contoh, terapi membuang toksin boleh mengurangkan muntah dengan membersihkan segala toksin dan sisa yang disimpan di dalam badan. Oleh itu, buah pinggang akan dilindungi, gejala ini akan hilang dan buah pinggang akan mendapat yang lebih baik persekitaran untuk mendapatkan baik. Dalam kes ini, jika pesakit juga mengambil ubat-ubatan Cina untuk menyampaikan saluran darah, menghilangkan stasis darah dan peredaran darah, buah pinggang rosak intrinsik sel dan tisu-tisu akan dibaiki dengan berkesan dan secara semulajadi.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: