2018年9月6日星期四

Bagaimana terapi Moxibustion berfungsi untuk Nefritis kronik

Terapi Moxibustion adalah sejenis ubat-ubatan Cina. Sementara boleh Moxibustion terapi merawat Nefritis yang kronik? Bagaimana terapi Moxibustion berfungsi untuk Nefritis yang kronik? Adakah ia selamat untuk pesakit? Anda boleh mengetahui jawapan di sini.
Kronik Nefritis ada penyakit buah pinggang, di mana fungsi ginjal diturunkan ke tahap yang tertentu disebabkan oleh inflammations di dalam buah pinggang. Dalam kes ini, pesakit akan melakukan edema, hipertensi, darah dalam air kencing, protein dalam air kencing, dan gejala-gejala lain. Apa yang lebih, Nefritis yang kronik akan beransur-ansur berkembang menjadi kegagalan buah pinggang jika pesakit tidak mengambil apa-apa rawatan yang berkesan untuk mengelakkan buah pinggang daripada berlaku lebih teruk dan lebih teruk. Oleh itu, pesakit sedang mencari rawatan yang lebih baik untuk menyelamatkan mereka.

Terapi Moxibustion ini biasanya digunakan dalam kombinasi dengan terapi Akupunktur. Semasa rawatan, dalam acupoints tertentu akan wasap oleh wormwood flaming itu. Dan kemudian, qi sihat di dalam badan akan diselaraskan. Dalam perkataan lain, imuniti manusia dan keupayaan penyembuhan sendiri, terutama buah pinggang sendiri mengubati keupayaan akan diperkukuhkan. Yang mengatakan, rosak tetapi tidak necrotic wujud sel-sel buah pinggang akan dibaiki, dan fungsi buah pinggang akan bertambah baik dengan selamat dan secara beransur-ansur.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: