2018年9月5日星期三

Bagaimana untuk merawat kronik Nefritis dengan Edema

Isa adalah seorang pesakit kronik Nefritis. Sebelum beliau datang ke hospital kami, dia serius bengkak di kedua-dua dua kaki, muka bulan, bonggol kerbau dan ketidakselesaan lain-lain.
Hospital penyakit buah pinggang, dia menerima terapi membuang toksin, Mandian ubat, perubatan Cina, masalah dan rawatan lain-lain.
Mengalih keluar toksin terapi boleh membantu pesakit-pesakit yang menghilangkan perkara tidak diingini tertahan yang perlu disingkirkan dari badan oleh ginjal sebagai air kencing. Dan ia akan melindungi buah pinggang dari kerosakan selanjutnya dan menawarkan yang berharga sekitar dari buah pinggang untuk pulih.
Mandian berubat boleh bukan sahaja membawa keluar toksin daripada kulit, tetapi juga menggalakkan buah pinggang untuk memperbaharui semasa mandi seluruh badan atau sebahagian daripada badan dengan ubat-ubatan Cina.
Perubatan Cina yang digunakan untuk membaiki sel-sel yang rosak buah pinggang dan untuk memperbaiki fungsi buah pinggang. Ia mempunyai kesan sampingan yang kurang.
Masalah akan menggunakan campuran Kang Mai untuk bangun sistem imun. Dan oleh itu, kekebalan akan dipertingkatkan. Supaya, pesakit yang mempunyai imuniti lebih kuat akan mempunyai kurang kemungkinan untuk mendapatkan sakit sejuk atau jangkitan, dan ia adalah less kepada pesakit-pesakit untuk mendapatkan baik.

Sebulan kemudian, edema beliau hilang, dan berat badannya yang hilang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: