2018年9月17日星期一

Boleh saya menghilangkan dialisis selepas berada di dialisis selama tiga tahun

"Boleh saya menyingkirkan dialisis selepas berada di dialisis selama tiga tahun?" Oleh kerana begitu banyak penderitaan yang disebabkan oleh dialisis, semakin ramai pesakit ingin berhenti dialisis. Walau bagaimanapun, sama ada mereka boleh berhenti dialisis bergantung pada keadaan penyakit mereka.
Bagi pesakit dengan dialisis tiga tahun, kebanyakan sel-sel buah pinggang beliau adalah necrotic, apa yang kami ada cara untuk menyelamatkan. Yang mengatakan, ia adalah amat sukar bagi mereka untuk menghentikan dialisis. Yang lebih buruk, jika ada tiada fungsi buah pinggang kiri, pesakit boleh tidak diselamatkan kecuali pemindahan ginjal. Dengan itu, kita memerlukan maklumat lanjut mengenai syarat-syarat fizikal anda untuk memastikan bahawa apa diet dan rawatan semulajadi berfungsi lebih baik kepada kamu. Juga, Sila simpan dalam mood yang baik, kami boleh membantu anda hidup kehidupan yang lebih baik dengan menghapuskan gejala rosak buah pinggang dan dialysis.
Di sini, saya akan memberikan anda beberapa rawatan semula jadi untuk membantu untuk menolak dialisis.
Mengalih keluar toksin terapi, rawatan semula jadi yang digunakan sebagai gantian dialisis dalam beberapa perkara, boleh membantu pesakit membuang segala toksin dan bahan buangan dari badan dengan kesan sampingan yang kurang. Malah, ia boleh membantu pesakit melindungi buah pinggang daripada mencederakan, meringankan gejala-gejala dan mengambil peranan yang penting dalam mempromosikan buah-pinggang untuk pulih.

Sementara itu, pesakit juga akan melakukan Perubatan Cina untuk tujuan pembaikan yang rosak tetapi tidak mati wujud sel-sel dan tisu-tisu buah pinggang dengan selamat dan berkesan.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: