2014年11月1日星期六

Selepas kemunculan polikistik pesakit penyakit buah pinggang bagaimana untuk melakukannya?

Penyakit buah pinggang polisistik adalah nefropati klinikal biasa, kemudian selepas polikistik pesakit penyakit buah pinggang bagaimana untuk melakukannya? Pertama pesakit pergi ke hospital biasa, selepas penyakit itu mempunyai idea umum dalam pembangunan pelan rawatan yang sesuai. Walaupun rawatan penyakit buah pinggang polisistik, tidak ada rawatan khusus yang secara efektif, kejadian dan perkembangan perubatan Barat rawatan terutama aktif dan pencegahan awal komplikasi penyakit buah pinggang polisistik, untuk melindungi fungsi buah pinggang yang masih ada, fungsi buah pinggang untuk mengelakkan kerosakan yang lebih teruk. Obat Cina terutama untuk kegagalan buah pinggang disebabkan oleh buah pinggang polisistik boleh teori dialektika atas dasar tadbir urus, pilihan Codonopsis, Astragalus, Angelica, perkelahian, salvia, cacing segi tiga, Curcuma, Achyranthes, Epimedium, kura-kura tanah, diffusa dan ubat-ubatan lain, untuk meluruskan kepada kejahatan, peredaran darah. Yang dangshen, segi tiga, Curcuma dan penyakit buah pinggang polisistik lain dengan menghalang percambahan sista sel epitelium, atau untuk mengurangkan faktor ungkapan pertumbuhan sista dalam sel epitelium, induksi apoptosis, penyakit buah pinggang polisistik dan dengan itu mempunyai kesan terapeutik.
Penyakit buah pinggang polisistik adalah hasil dari interaksi kongenital dan diperolehi dari pelbagai faktor, kajian mendapati bahawa semua faktor-faktor ini dikawal boleh diubah atau dihapuskan. Weifang lagi dapat nefrotik ginjal pakar hospital mengatakan bahawa musim sejuk adalah puncak dari berulangnya penyakit buah pinggang, penyakit buah pinggang polisistik tidak terkecuali. Oleh itu, langkah-langkah pencegahan juga musim sejuk penyakit buah pinggang polisistik penting, penyakit buah pinggang polisistik bagaimana untuk melakukan kerja-kerja pencegahan perlu disediakan? Kami membuat bimbingan ahli yang betul.
1, ambil perhatian bahawa tekanan darah kawalan, tekanan darah tinggi merupakan penyebab umum dari penyakit buah pinggang polisistik, tetapi juga meningkatkan faktor-faktor risiko untuk penyakit ini, yang mengawal tekanan darah dalam julat yang sesuai untuk pesakit adalah sangat penting.
2, memberi perhatian untuk mencegah jangkitan, trauma atau sejuk, tanpa rawatan yang tepat pada masanya mungkin menyebabkan penyakit buah pinggang polisistik menjadi lebih teruk, seperti jatuh, lebam dan lain-lain kuasa-kuasa impak yang teruk pada tubuh boleh menyebabkan sista mempunyai pecah tekanan dalaman yang tinggi, pendarahan jangkitan yang disebabkan, sehingga mempercepat kerosakan buah pinggang.
3, polikistik pesakit penyakit buah pinggang perlu memberi perhatian kepada pemakanan, diet memberi kesan kepada kesihatan pesakit, diet yang munasabah adalah sangat penting, pesakit umumnya perlu mengawal pengambilan garam, mengendalikan kira-kira dua gram sehari sesuai; anda boleh menambah diet rendah protein , untuk menjaga tubuh nutrisi penting, pesakit perlu makan makanan dicerna ringan, makan makanan berminyak, seperti domba, sapi, dan lain-lain; terbaik untuk tidak makan makanan pedas, anda perlu minum kurang; pengambilan protein tetapi juga mengendalikan, umumnya penderita tekanan darah tinggi atau asid urik yang tinggi dalam diet rendah lemak harus.
4, memberi perhatian untuk berehat: Elakkan aktiviti fizikal yang berat dan trauma abdomen, pembesaran buah pinggang bukan yang lebih jelas apabila ia adalah tali pinggang abah-abah yang sesuai, mengelakkan cyst pecah; umumnya enam bulan semasa mengkaji semula, elakkan semua ubat nefrotoksik.

Untuk rawatan penyakit buah pinggang polisistik, tidak ada terapi rawatan berkesan, tetapi terutama dalam terjadinya dan pembangunan rawatan agresif awal dan pencegahan komplikasi penyakit buah pinggang polisistik, untuk melindungi fungsi buah pinggang yang masih ada, fungsi buah pinggang untuk mengelakkan kerosakan yang lebih teruk. Selama hak untuk menerima rawatan yang sesuai, kebanyakan pesakit dalam gejala-gejala klinikal dan fungsi buah pinggang boleh dikawal atau diperbaiki, sehingga keadaan yang agak stabil, peningkatan kualiti hidup dan umur panjang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: