2014年11月7日星期五

pesakit tahap 4 CKD dengan edema bagaimana untuk melakukannya?

Edema merupakan gejala yang biasa pada pesakit dengan penyakit buah pinggang, terutamanya kerana penyakit buah pinggang kronik pada pesakit dengan penyakit ginjal selama menurun, boleh menyebabkan pengeluaran air kencing berkurangan, badan air yang berlebihan tidak boleh dikesampingkan, terdampar oleh badan, yang berlaku apabila gejala edema.
Selama CKD, fungsi ginjal terjejas akan membawa kepada pengumpulan air yang berlebihan, toksin, sisa dan metabolit dalam darah, meningkatkan beban buah pinggang dan semakin teruk kerosakannya. Kebocoran pada protein merupakan gejala yang biasa di CKD (penyakit ginjal kronik), yang merupakan punca utama edema. Di samping itu, GFR dikurangkan (glomerulus Filtration Rate) menyebabkan pengumpulan air dan garam, edema yang amat. Seperti masa yang sama, sakit tulang juga merupakan gejala yang biasa di CKD.
Mengenai Shijiazhuang penyakit buah pinggang lokasi hospital anda boleh meminta Shijiazhuang penyakit buah pinggang hospital doktor dalam talian.
Namun, yang paling penting adalah untuk mengambil terapi sistemik untuk memperbaiki penyakit buah pinggang anda secara fundamental. Sebarang masalah atau keraguan tentang anda sendiri atau terapi kami, sila Email ke
kidneyservice@hotmail.com

atau meninggalkan mesej di bawah ini, kami gembira untuk menawarkan anda panduan yang lebih profesional dengan cepat secara percuma.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: