2014年11月7日星期五

Apakah tanda-tanda awal kegagalan buah pinggang?

Pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang didiagnosis pada peringkat awal ketika anda tidak boleh mendapatkan kepada hakim bahawa dia tidak menghidap penyakit buah pinggang melalui keadaan fizikal mereka sendiri. Shijiazhuang ahli rumah sakit buah pinggang boleh membantu anda memahami erti kata yang umum dalam talian pemeriksaan diri bebas berkenaan dengan kegagalan buah pinggang.
1. mengantuk, keletihan
Ini mungkin merupakan manifestasi awal penyakit, tetapi yang paling mudah diabaikan kerana penyebab rasa mengantuk, keletihan memang terlalu banyak. Terutama mereka yang menjual "perjuangan penuh", kebanyakan orang menyalahkan tekanan kerja dan tenaga. Jika gejala-gejala baik selepas rehat sedikit, maka ia lebih mudah diabaikan.
2. kulit kuning kekuningan
Hal ini disebabkan oleh anemia. Oleh kerana terjadinya dan perkembangan prestasi ini juga lambat, dan dengan itu tidak akan muncul Perbedaan yang nyata dalam masa yang lama, kerana orang sering mendapati sukar untuk memenuhi pelbagai perubahan lain perkembangan yang lambat dari yang sama.
3. edema
Ini adalah tanda-tanda ketara yang agak mudah. Ini kerana buah pinggang tidak dapat membuang air yang berlebihan dalam badan dan menyebabkan pembendungan cecair di dalam ruang celahan, hanya buku lali awal dan edema kelopak mata, hilang selepas rehat, jika pengembangan edema terus-menerus atau umum, penyakit ini telah menjadi lebih teruk.
Perubahan 4. air kencing
Sejak penapisan buah pinggang penurunan fungsi, sesetengah pesakit dengan perkembangan penyakit akan beransur-ansur mengurangkan jumlah air kencing. Bahkan air kencing biasa, disebabkan oleh pengurangan toksin air kencing habis, tetapi juga membuat sisa tidak dapat dihilangkan dari tubuh. Oleh itu, air kencing tidak menjelaskan sepenuhnya kualiti fungsi buah pinggang anda. Gejala-gejala ini harus bagaimana untuk melakukannya, berunding dengan pakar
5. Tekanan darah tinggi
Kerana natriuresis buah pinggang, ciri-ciri saliran. Ia berlaku apabila badan mengalami gangguan fungsi buah pinggang, natrium dan pengekalan air, di samping itu, kerosakan kepada buah pinggang mengeluarkan bahan-bahan yang meningkatkan tekanan darah. Oleh itu, awal kronik pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang mempunyai berbagai tingkat tekanan darah tinggi. Jika disebabkan oleh tekanan darah tinggi dan miskin mekanisma pembekuan darah yang disebabkan pendarahan hidung atau gusi, tetapi juga untuk menarik perhatian.
6. kurang selera makan
Hal ini disebabkan oleh pengekalan toksin yang disebabkan oleh mempengaruhi fungsi penghadaman, kebanyakan orang akan tidak bersetuju. Sehingga perkembangan penyakit, akan muncul Kepenuhan ketidakselesaan perut, mual, muntah-muntah, dan juga peningkatan frekuensi buang air atau najis longgar, yang sering alasan penting pesakit mempunyai rawatan perubatan.

Jika anda mengalami ini beberapa syarat, anda boleh mengamalkan Shijiazhuang pakar penyakit buah pinggang hospital memahami kes tertentu, tidak mengambil buta kaedah rawatan diri, ini akan membawa kepada penyakit yang lebih serius.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: