2014年11月7日星期五

Makan kubis kepada empat pesakit dengan penyakit buah pinggang kronik, okey?

Kubis sayuran yang umum pada musim sejuk apabila orang Cina, tetapi juga dari segi nilai gizi sangat tinggi, maka empat pesakit yang kronik diet penyakit buah pinggang perlu membuat apa panduan itu? Shijiazhuang Buah Pinggang Penyakit Hospital kini dalam talian doktor memberitahu anda bagaimana untuk pesakit kronik penyakit buah pinggang empat diet.
Musim luruh dan musim sejuk udara sangat kering, kubis Memandangkan kaum Cina, adalah bahawa makanan yang sejuk, ada panas repot, diuretik dahaga, Tom Lee perut, haba cekap membersihkan paru-paru. Jika anda ingin memanaskan kelembapan, diuresis, pundi hempedu, dapat memanaskan air untuk makan kubis makanan itu. Dengan makan kubis mencapai kesan terapeutik.
Kubis berkhasiat, selain karbohidrat, lemak, protein, serat kasar, kalsium, fosforus, besi, karotena, tiamin, niasin, tetapi masih kaya dengan vitamin, vitamin C, riboflavin kandungan daripada epal pir adalah tinggi lima kali, empat kali, zink adalah lebih tinggi daripada daging, dan dapat menghambat penyerapan molibdenum yang mengandungi nitrit. Termasuk vitamin C, boleh meningkatkan daya tahan tubuh terhadap jangkitan, untuk skurvi, gusi berdarah, pencegahan dan rawatan pelbagai penyakit akut dan kronik. Kubis mengandungi selulosa, dapat meningkatkan motilitas gastrousus dan mengurangkan masa penahanan tahi dalam tubuh, membantu pencernaan dan perkumuhan, sekali gus mengurangkan beban kepada hati, buah pinggang, dan mencegah terjadinya pelbagai masalah perut.
Selama empat daripada pesakit dengan penyakit buah pinggang kronik, makan kubis pasti harus pada empat pesakit dengan penyakit buah pinggang kronik yang baik sayur-sayuran terapeutik. Kubis adalah makanan tambahan pemakanan, membersihkan darah, mengorek perut, mencegah penyakit, meningkatkan metabolisme, yang kondusif untuk kesihatan manusia ubat Sayuran

Rumah sakit buah pinggang di Shijiazhuang, Shijiazhuang rawatan rumah sakit buah pinggang dan juga terapi sel stem juga dihargai oleh ramai pesakit rawatan, jika anda mempunyai sebarang soalan mengenai penyakit atau sakit buah pinggang di Shijiazhuang tidak tahu alamat yang apabila anda boleh berjumpa dengan doktor dalam talian.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: