2014年11月5日星期三

Empat pesakit dengan penyakit buah pinggang kronik dalam rawatan penyakit buah pinggang perlu makan?

Petua Teras: Elakkan doktor mulut Boduantui pesakit tidak, dalam perjalanan rawatan penyakit buah pinggang, anda perlu makan atau tidak makan makanan kesihatan adalah tidak nefropati yang kondusif, dan penyakit buah pinggang perlu makan makanan yang memihak, tidak hanya untuk memastikan nutrisi badan mencukupi, turut membantu terapi untuk mencapai hasil yang lebih baik.
Penyakit buah pinggang dalam proses rawatan, sebahagian daripada makanan untuk rawatan akan menghasilkan kesan yang sudah pasti. Kita semua tahu bahawa rawatan penyakit buah pinggang, doktor mungkin menasihatkan pesakit untuk makan daging, terutama daging berasid, bagi memastikan pemulihan pesakit tepat pada masanya. Jadi buah pinggang rawatan penyakit, pesakit perlu makan apa makanan atau memakannya?
Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan anda boleh berunding dalam talian Shijiazhuang dokter rumah sakit buah pinggang.
Semasa rawatan penyakit buah pinggang, penyakit buah pinggang diet harus datang dengan rawatan dengan diet yang wajar, untuk memendekkan perjalanan dan mencapai kesan terapeutik yang lebih baik.
Pertama sekali perlu tahu bahawa pesakit penyakit buah pinggang, terutama glomerulonefritis pesakit tidak boleh makan?
1. Ayam: Ayam adalah kaya dengan protein, tidak kondusif untuk pemulihan nefropati.
2. Telur: penyakit buah pinggang kronik, terutama fungsi buah pinggang dan metabolisme pada pesakit dengan hipotiroidisme, sebagai menurun pengeluaran air kencing, buah pinggang tidak dapat dilepaskan vitro dan in vivo metabolisme sepanjang masa, dan oleh itu tidak boleh makan telur.
3, angsa: perubatan kuno, angsa dianggap: hal rambut besar, tidak kondusif kepada haba dan detoksifikasi ginjal dan diuretik.
4, ketam: ketam juga merupakan perkara yang besar dan gemuk, dan oleh itu tidak boleh makan.
5, ikan buruk: ikan dan udang dalam teori perubatan China tradisional juga merupakan perkara-perkara besar lemak, kandungan garam yang tinggi dari ikan yang buruk tetapi tidak kondusif untuk pemulihan dari penyakit buah pinggang, jadi tidak boleh makan.
6. Pisang: Makanan sejuk, lebih kalium, lebih banyak pisang akan menyebabkan kalium meningkat, tidak kondusif untuk pemulihan penyakit buah pinggang.
7, bayam dan rebung: Kedua-dua makanan adalah makanan sejuk, pucuk buluh, meski mampu memanaskan air, tetapi perubatan kajian telah mendapati bahawa pucuk buluh mengandungi lebih banyak kalsium oksalat larut, yang tidak kondusif untuk nefropati pemulihan.
8, minuman keras: pesakit buah pinggang akan lebih buruk.

9, garam: penyakit buah pinggang tidak boleh makan garam, terutama apabila edema, tetapi juga untuk makan garam, untuk mengelakkan kepahitan edema buah pinggang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: