2014年11月7日星期五

Apakah gejala-gejala kronik pesakit yang mengalami kegagalan buah pinggang?

Kegagalan buah pinggang kronik merupakan salah satu penyakit yang mengancam nyawa yang besar, disebabkan oleh pelbagai penyakit kronik, kerosakan buah pinggang dan kemerosotan hasil, sehingga panik badan dalam ekskresi sisa metabolisme dan pengaturan air, elektrolit, keseimbangan asid-bes dan lain-lain aspek yang menyeluruh klinikal kumpulan sindrom. Tahap akhir kegagalan buah pinggang kronik, iaitu, orang-orang sering mengatakan uremia. Di sini, kita mengikuti Shijiazhuang rumah sakit buah pinggang ahli online untuk memahami gejala kegagalan buah pinggang kronik berikut apakah.
1. Gejala penghadaman: hilang selera makan, loya, muntah, kembung perut, mulut, ulser lidah, bau ammonia lisan dan pendarahan gastrousus atas.
2. Sistem darah: anemia, kulit, pendarahan selaput lendir dan kelainan sel darah putih.
3. Sistem kardiovaskular: tekanan darah tinggi, kegagalan jantung, pericarditis, dan aterosklerosis dan kalsifikasi vaskular.
4. saraf, sistem otot: awal, keletihan, insomnia, tidak boleh menumpukan perhatian dan sebagainya. An, neuropati periferal, saraf deria adalah jauh lebih tinggi daripada saraf motor. Pesakit dialisis awal juga boleh berlaku sindrom dialisis ketakseimbangan, mual, muntah-muntah, sakit kepala, sawan yang teruk. Gejala-gejala ini harus bagaimana untuk melakukannya? Tanya Pakar
5. osteodistrofi ginjal: patah spontan dan sakit tulang, berjalan kesulitan.
6. Sistem pernafasan: munculnya asidosis dan uremia bronkitis, radang paru-paru (sayap kupu-kupu), radang selaput dada, dan lain-lain
7. gejala kulit: gatal-gatal, urea krim pemendapan, muka uremia, dialisis tidak bertambah baik.
8. disfungsi endokrin
9. serentak jangkitan yang teruk: lebih akan menjadi lebih rumit oleh jangkitan paru-paru.

Jika anda mempunyai sebarang masalah dengan penyakit buah pinggang kronik, anda boleh berunding dengan lokasi Shijiazhuang rumah sakit buah pinggang pakar dalam talian, atau berjumpa dengan doktor dalam talian, kami akan menyediakan bantuan percuma.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: