2014年11月1日星期六

Dua proteinuria ditambah, tekanan darah tinggi: Cara Merawat

Keadaan description:
Saya seorang penyakit buah pinggang, 42, lelaki. Proteinuria ginjal dua campur, tekanan darah tinggi, 100-140. Kadang-kadang yang sama dengan jarum meninggalkan sakit buah pinggang, meminta para pakar apa pendekatan rawatan? Makan adalah ubat antihipertensi, harus bagaimana untuk mengendalikannya? Semuanya ujian fungsi buah pinggang yang normal. Bagaimana merawatnya?
Analisis keadaan:
Terapi sel Kehilangan protein terganggu sel intrinsik buah pinggang manifestasi lahiriah, yang pada masa ini kes itu, kami sarankan untuk dilakukan dalam terapi gabungan, sejak kemunculan protein dan darah yang tersembunyi kerosakan buah pinggang patologi, kita harus memperbaiki kerusakan ini adalah asas, tetapi disebabkan oleh perbaikan patologi lebih sukar, mengambil masa, kita tidak boleh mengabaikan penyakit ini, jadi keperluan untuk menggunakan ubat-ubatan untuk mengawal sasaran, sehingga secara bertahap menyembuhkan penyakit buah pinggang.

Rumah sakit kami untuk mengurangkan proteinuria take adalah perubatan integratif, rawatan perubatan Cina adalah Micro-Cina terapi penetrasi Perubatan berasal dari luar negeri. Dengan topikal, bahan-bahan farmaseutikal yang berkesan menembusi ke dalam buah pinggang memainkan vasodilator, anti-radang, antikoagulan, kesan degradasi, pemindahan yang masih berada dalam tubuh zat berbahaya, gangguan sel intrinsik buah pinggang dan tisu untuk membaiki, meningkatkan glomerulus kadar penapisan dan meningkatkan fungsi buah pinggang dan mencegah kebocoran protein dari akar, rawatan proteinuria. Sementara itu buah pinggang juga mengatur fungsi tekanan darah, sekali pemulihan fungsi buah pinggang dan tekanan darah secara semula jadi akan kembali normal.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: