2018年10月4日星期四

Boleh pesakit dialisis makan alpukat

Untuk pesakit-pesakit dialisis, mereka tidak perlu ada yang seperti ketat diet sebagai pesakit yang tidak akan memulakan dialisis. Walau bagaimanapun, mereka juga akan terhad dalam diet. Sementara boleh pesakit dialisis makan alpukat?
Dialisis ialah suatu penggantian bagi fungsi buah pinggang hilang kepada pesakit-pesakit dengan kegagalan buah pinggang. Oleh kerana teknologi yang berbeza daripada pelbagai negara, depress daripada penghapusan mempunyai beberapa imparities. Selain itu, ia boleh menyebabkan gatal-gatal kulit, cramp otot, kurang selera makan dan lain-lain kesan sampingan. Dengan itu, dialisis yang sepatutnya mengambil protein yang kurang garam, kurang lemak, kurang berkualiti, kurang fosforus dan kalium dalam setiap hari.
Alpukat adalah buah yang baik bagi manusia yang sihat. Mari kita mempunyai rupa kerana khasiatnya. Ianya kaya dengan karbohidrat, serat diet, lemak, protein, vitamin dan logam mengesan beberapa termasuk fosforus, kalium dan natrium.
Menurut ini, pesakit-pesakit dialisis tidak dibenarkan untuk mengambil alpukat, jika mereka tidak mahu memenuhi apa-apa masalah yang tidak diperlukan badan.

Jujur, dialisis yang boleh mengambil satu rawatan berkesan untuk memulihkan fungsi buah pinggang yang semula jadi untuk membantu pesakit membuang off dialisis dan memperbaiki fungsi buah pinggang sememangnya dan berkesan.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: