2018年10月1日星期一

Boleh saya ambil epal dalam keadaan kegagalan buah pinggang

Kelaziman, pesakit kegagalan ginjal perlu mengikut prinsip diet ketat, itulah "garam yang rendah, rendah-fosforus, kalium rendah, rendah lemak, rendah protein dan tinggi vitamin". Sementara itu, pesakit yang tertanya-tanya mereka boleh mengambil epal dalam keadaan kegagalan buah pinggang.
Kegagalan buah pinggang merupakan penyakit buah pinggang yang serius di mana buah pinggang boleh tidak cukup membuang lebihan air, toksin dan bahan buangan daripada badan lagi. Selain itu, banyak toksin dan bahan buangan akan dibina ke dalam badan dalam kes ini. Dan kemudian, pesakit akan mempunyai kulit yang gatal-gatal, protein air kencing, air kencing darah, kurang selera makan dan sebagainya akibat buah pinggang rosak. Supaya pesakit ingin mengekalkan dan memulihkan buah pinggang. Oleh itu, mereka mahu mengambil diet yang betul dan rawatan terbaik.
Malah, epal adalah baik untuk pesakit-pesakit kegagalan buah pinggang untuk makan. Walau bagaimanapun, jika pesakit mempunyai masalah dengan bengkak, sila tidak mengambil terlalu banyak epal kerana ia mengandungi banyak air. Anda mesti tahu bahawa epal yang berlebihan boleh membuat kerosakan kepada buah pinggang anda terlalu.

Sementara itu, jika anda boleh mengambil yang efektif untuk memulihkan buah pinggang fungsi, mengeluarkan toksin terapi dan ubat-ubatan Cina, sebagai contoh. Ke tahap yang tertentu, mengeluarkan toksin terapi boleh menggantikan dialisis untuk membantu pesakit yang menyingkirkan racun yang didepositkan. Kemudian, gejala ini akan hilang dan buah pinggang akan mula pulih dalam persekitaran yang sebegini less. Pada masa yang sama, jika pesakit juga melakukan Perubatan Cina, buah pinggang berpenyakit boleh memperbaharui lebih baik dan seterusnya pesakit boleh menjalani kehidupan normal yang relatif dan mengelakkan dialisis.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: