2018年10月7日星期日

Adakah mungkin untuk pesakit FSGS untuk mengelakkan dialisis

FSGS juga dikenali sebagai tumpuan sklerosis Glomerular segmen di mana glomeruli beberapa buah pinggang yang boleh tidak berfungsi baik kerana mereka perlu lakukan. Dalam kes ini, pesakit akan mempunyai siri ketidakselesaan. Kerana masa berlalu, mereka perlu menjalani rawatan dialisis untuk memanjangkan hayat. Walau bagaimanapun, sebagai pelbagai sebab, tertanya-tanya pesakit lebih dan lebih adalah mungkin untuk FSGS pesakit untuk mengelakkan dialisis.
Perubatan, dialisis adalah teknologi untuk menapis darah dengan rawatan. Walaupun pulih fungsi buah pinggang, ia akan membuat kerosakan selanjutnya kepada buah pinggang intrinsik sel dan tisu. Secara klinikal, pesakit akan mempunyai kurang pengeluaran air kencing dengan dialisis dan akhir sekali, Terdapat tiada pilihan kecuali pemindahan ginjal.
Walau bagaimanapun, jika pesakit boleh mengambil satu rawatan yang berkesan dalam masa untuk memulihkan fungsi buah pinggang juga, pesakit boleh hidup relatif tanpa melakukan pemindahan buah pinggang atau dialisis.

Di China, mengeluarkan toksin terapi gabungan Perubatan Cina boleh membawa kesan yang besar dalam bukan sahaja mengeluarkan perkara-perkara berbahaya disimpan di dalam badan, tetapi juga membaiki buah pinggang berpenyakit dengan kesan sampingan yang kurang. Malah, terapi membuang toksin boleh melindungi buah pinggang daripada mencederakan dan mengurangkan gejala selamat dengan set rawatan semula jadi. Sementara itu Perubatan Cina, rawatan luaran permohonan akan mengambil kesan di kawasan Shenshu pesakit dan meningkatkan keupayaan penyembuhan sendiri pesakit. Apabila buah pinggang dipulihkan, pesakit boleh menjalani kehidupan yang lebih baik dan dialisis tidak diperlukan.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: