2018年10月1日星期一

Bagaimana untuk merawat kegagalan buah pinggang kecuali dialisis

Seperti yang orang sudah tahu kelemahan dialisis dengan jelas, semakin ramai pesakit yang mahu menolak dialisis. Dan oleh itu, mereka tidak sabar-sabar untuk mengetahui bagaimana untuk merawat kegagalan buah pinggang kecuali dialisis.
Dalam situasi kegagalan buah pinggang, buah pinggang boleh tidak mengalih lebihan air, toksin dan bahan buangan daripada badan lagi. Dan kemudian, pesakit perlu menjalani rawatan dialisis akibat daripada penyakit-penyakit yang berat seperti edema serius, kesukaran nafas, muntah-muntah dan sebagainya. Walau bagaimanapun, dialisis tersebut adalah hanya sebuah mesin untuk menggantikan fungsi buah pinggang hilang mengeluarkan toksin dan bahan buangan dalam penghidap kegagalan buah pinggang. Jadi, pesakit perlu mendapatkan dialisis termly. Selain itu, dengan dialisis, kencing output akan kurang, dan lepas, pesakit tidak dapat disimpan selain daripada pemindahan ginjal.
Tetapi diMalaysia, pesakit boleh memulihkan fungsi renal secara semulajadi dengan ubat-ubatan Cina termasuk mengeluarkan toksin terapi, ubat-ubatan Cina. Lisan rawatan herba Cina, Mandian kaki, kitaran terapi dan sebagainya.
Terhad oleh panjang esei, saya akan hanya memperkenalkan terapi membuang toksin di sini.

Jujur, terapi membuang toksin dicipta untuk membantu mengusir toksin semua pesakit-pesakit dan sisa dari badan benar-benar. Sesetengah terapi semula jadi akan bekerjasama dalam mengeluarkan toksin terapi untuk membersihkan persekitaran dalaman, mengurangkan gejala dan mempromosikan buah pinggang pulih dengan kesan sampingan yang kurang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: