2018年10月3日星期三

Boleh saya menyingkirkan dialisis selepas lima tahun dialisis

"Hello, doktor. Saya telah mengalami dialisis selama lima tahun. Sekarang, saya tidak terdaya dialisis kepada tiga kali seminggu. Anda boleh membantu anda? Boleh saya menghilangkan dialisis dengan rawatan anda? Bagaimana rawatan berfungsi?"
Ya, kami boleh membantu pesakit-pesakit dialisis untuk mengurangkan gejala dan memanjangkan tempoh dialisis secara semula jadi. Tetapi, bagi pesakit-pesakit yang telah mengambil dialisis selama bertahun-tahun, terdapat begitu banyak faktor yang menguatkuasakan keputusan sama ada dialisis atau tidak selepas dirawat dengan rawatan yang berkesan, kerana dan contoh, sama ada masih terdapat hasil air kencing dan menyebabkan kerosakan buah pinggang. Jika boleh, sila hantar Laporan perubatan anda kepada saya, dan kemudian saya dapat tahu maklumat lanjut mengenai syarat-syarat fizikal anda, Selain itu, saya boleh memberi cadangan-cadangan anda lebih tepat.

Masuk Keluar hospital, pesakit akan dirawat dengan rawatan komprehensif berkaitan dengan keadaan penyakit pesakit, seperti terapi Diet, mengeluarkan toksin terapi, perubatan Cina, perubatan mandian, mengewap terapi dan ubat-ubatan Cina lain. Semasa rawatan, intipati herba unik yang datang dari alam semula jadi akan memasuki badan oleh lisan ditelan dan permohonan luar untuk membantu pesakit mengusir toksin dan sisa yang disimpan di dalam badan, mempercepatkan peredaran darah dan meningkatkan buah pinggang keupayaan penyembuhan sendiri tanpa sebarang kesan sampingan yang ketara.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: