2018年10月11日星期四

Apakah jangka hayat pesakit kegagalan buah pinggang dengan Creatinine 6

Memerlukan pesakit buah pinggang dengan creatinine 6 pergi dialisis? Apakah jangka hayat pesakit kegagalan buah pinggang dengan creatinine 6? Adakah terdapat sebarang rawatan semula jadi untuk mereka?
Creatinine 6 biasanya menunjukkan buah pinggang telah rosak sangat teruk dan bahawa pesakit boleh tidak menyingkirkan lebihan air, toksin dan bahan buangan dengan sendirinya sepenuhnya. Dan selepas itu, pesakit akan sakit dengan penyakit edema, proteinuria, hematuria dan penyakit lain.

Malah, pesakit boleh terus hidup dengan dialisis iaitu teknologi untuk menapis darah dengan cepat. Selain itu, ia boleh menyebabkan ketidakselesaan yang banyak. Apabila penyakit buah pinggang ini berkembang menjadi keadaan yang paling teruk, pesakit boleh memilih di mana buah pinggang yang sihat dan sepadan dari penderma akan menggantikan kerosakan salah satu melalui pembedahan pemindahan buah pinggang. Kemudian, pesakit boleh menjalani kehidupan normal yang relatif. Selain itu, pesakit dengan creatinine 6 boleh mengambil rawatan semulajadi bertujuan memulihkan fungsi buah pinggang. Apabila buah pinggang dipulihkan, pesakit boleh hidup selagi mereka boleh.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: