2018年10月4日星期四

Bagaimana untuk berurusan dengan Protein air kencing pesakit-pesakit kegagalan buah pinggang

Bagaimana untuk berurusan dengan protein air kencing pesakit-pesakit kegagalan buah pinggang? Adakah pesakit protein yang besar dalam air kencing menjalani rawatan dialisis? Kecuali ubat Barat yang biasa, ada apa-apa kaedah semula jadi untuk mengubati kencing protein?
Protein air kencing bermakna pesakit boleh mengetahui banyak protein dalam badan. Selain itu, ia menunjukkan buah pinggang tidak boleh berfungsi sebagaimana yang patut dilakukan. Yang lebih buruk, dengan proteinuria jangka panjang, buah pinggang akan mempunyai kerosakan yang tidak boleh. Yang mengatakan, apabila fungsi buah pinggang diturunkan dengan tepat, ada cara untuk memulihkan fungsi buah pinggang kepada 100%. Walau bagaimanapun, rawatan asli masih akan dapat membantu pesakit-pesakit kegagalan buah pinggang yang memperbaiki fungsi buah pinggang untuk beberapa darjah.
Secara klinikal, selain terapi perubatan, pesakit-pesakit kegagalan buah pinggang boleh mengambil diet yang dirancang dengan baik dan tabiat hidup yang sihat untuk mengelakkan buah pinggang dari menjadi lebih buruk. Sebagai contoh, rendah garam, rendah lemak, rendah-kalium dan lain-lain keperluan diet, berputus asa merokok dan minum, sederhana latihan, dan sebagainya.
Selain itu, jika pesakit tidak mahu menjalani pemindahan buah pinggang atau dialisis, rawatan untuk membaiki buah pinggang diperlukan.

Hospital penyakit buah pinggang, terapi membuang toksin akan digunakan kepada pesakit-pesakit yang pada mulanya bertujuan untuk bangun semua toksin dan bahan buangan yang dihantar ke dalam badan untuk mencederakan buah pinggang dan mengurangkan pengaruh rawatan dengan kesan sampingan yang kurang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: