2018年10月8日星期一

Kunyit bantuan pesakit penyakit buah pinggang yang boleh mengurangkan tahap Creatinine

"Hello, doktor. Saya creatinine adalah 1.9. Kunyit yang boleh membantu mengurangkan paras creatinine pesakit penyakit buah pinggang? Bagaimana untuk mengambil kunyit yang betul? "
Sehingga tahu, ramai pesakit dengan tahap tinggi creatinine bertanya tentang kunyit. Mereka mahu menjadi sembuh hanya semata-mata herba. Walau bagaimanapun, disebabkan keadaan penyakit yang berbeza dan pelbagai punca, ubat yang sesuai akan mempunyai beberapa perbezaan. Dengan itu, jika pesakit yang ingin dirawat dengan selamat dan berkesan, sila dapatkan rawatan yang sah.

Lazimnya bercakap, creatinine 1.9 adalah sedikit tinggi, yang bermaksud terdapat beberapa masalah buah pinggang, organ untuk menapis darah dan mengekalkan keseimbangan dalam elektrolit dan PH. Apabila buah pinggang tidak boleh berfungsi sebagaimana yang patut dilakukan, pesakit akan mempunyai toksik beberapa bahan yang berkumpul dalam badan, pada masa yang sama, pesakit akan menderita dari penyakit edema, tekanan darah tinggi, sakit belakang dan ketidakselesaan lain-lain. Walaupun kunyit boleh menggalakkan pesakit untuk menghapuskan sesetengah toksin dan bahan buangan, menghilangkan bengkak, dan lain-lain fungsi do. Pesakit masih perlu untuk mendapatkan diagnosis yang tepat dan dengan itu mengambil rawatan pemahaman termasuk terapi diet (garam yang rendah, rendah lemak, protein berkualiti tinggi yang rendah dan sebagainya), gejala terapi (ACEI, ARB, ubat jantung, dll) dan rawatan etiological) Perubatan Cina, mengeluarkan toksin terapi, masalah dan rawatan lain-lain) untuk membaiki buah pinggang rosak. Hanya dengan cara ini, boleh pesakit mengurangkan tahap creatinine dengan teliti.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: