2018年10月8日星期一

Adakah terdapat apa-apa cara untuk memperbaiki fungsi buah pinggang

Kelaziman, apabila buah pinggang gagal, tiada kaedah boleh menyelamatkan kematian sel-sel yang intrinsik di buah pinggang. Manakala, ada apa-apa cara untuk memperbaiki fungsi buah pinggang?
Ya. Apabila buah pinggang tidak boleh berfungsi sebagaimana yang patut dilakukan untuk menapis darah, mengeluarkan bahan buangan dan air yang berlebihan dari badan, menyimpan kira-kira elektrolit dan PH, dll, pesakit masih boleh meningkatkan fungsi buah pinggang yang sedikit sebanyak menerima rawatan-rawatan untuk membaiki yang berpenyakit tetapi tidak necrotic sel ginjal. Jika tidak, pesakit tidak boleh menolak buah pinggang atau dialisis PERMINDAHAN akhirnya.
Pertama sekali, jika anda mendapati ada beberapa perkara yang tidak kena dengan buah pinggang anda, sila mempunyai diet yang sihat dan gaya hidup. Jika boleh, Sila ambil garam yang rendah, rendah lemak, rendah protin berkualiti tinggi dan diet vitamin yang tinggi sehingga tahap yang terbesar. Sementara itu, sila berikan sehingga Merokok, minum, tinggal sehingga pada waktu malam dan lain-lain tabiat yang buruk. Semua ini boleh mengambil bahagian yang penting dalam membantu anda melindungi buah pinggang.
Kedua, pesakit penyakit buah pinggang boleh mengelakkan rawatan untuk menterbalikkan keadaan penyakit. Sebagai contoh, perubatan Cina, panas Mampat terapi, rawatan perubatan Cina lisan, Akupunktur, kaki mandian, Mandian ubat dan rawatan semula jadi lain.

Kecuali untuk membaiki buah pinggang rosak, pesakit juga turut memerlukan menyingkirkan semua racun didepositkan sebagaimana mereka boleh bukan sahaja membuat satu kecederaan kepada buah pinggang tetapi juga menekan kesan daripada rawatan yang disebut di atas. Di China, pesakit akan menerima terapi membuang toksin dan bukannya dialisis untuk membersihkan perkara-perkara yang merbahaya dengan selamat dan berkesan.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: