2018年10月4日星期四

Bagaimana untuk mengekalkan dan mencegah penyakit buah pinggang

Kerana semua yang kita tahu, ia adalah amat sukar untuk mengubati penyakit buah pinggang apabila buah pinggang rosak. Dalam kes, pesakit tertanya-tanya bagaimana untuk mengekal dan menghalang penyakit buah pinggang?
1. mengawal diet, elakkan pengambilan bahan berasid, diburukkan lagi oleh asid yang berlebihan. Keseimbangan asid-asas diet untuk rawatan dan pencegahan komplikasi kencing manis adalah link sangat penting. Diet perlu makan makanan kaya dengan tumbuhan organik alkali yang aktif, makan daging kurang, Makan lebih banyak sayur-sayuran.
2. mengambil bahagian dalam senaman aerobik, senaman, lebih berpeluh, boleh membantu menghapuskan bahan-bahan berasid yang berlebihan di dalam badan, sekali gus menghalang berlakunya penyakit buah pinggang
3. untuk mengekalkan suasana yang baik, tidak terlalu banyak tekanan psikologi, tekanan akan menyebabkan pemendapan asid yang berat, menjejaskan metabolisme normal. Mood sesuai udara dan tekanan diri boleh mengekalkan alkali fizikal, sekali gus menghalang nephropathy.
4. kehidupan kepada undang-undang, tidak teratur tabiat orang, seperti bermain mahjong, yebuguisu, hidup tanpa undang-undang, ia akan meningkat kepada acidification fizikal. Terdedah kepada kencing manis. Kita perlu mengembangkan tabiat yang baik, jadi untuk mengekalkan alkali, yang lemah membuat nephropathy jauhnya. Dari asap rokok, asap wine. Wain, makanan yang berasid adalah biasanya, minum tidak terkawal dan rokok, badan dengan mudah boleh membawa kepada acidification, buah pinggang boleh mengambil kesempatan.

5. tidak boleh makan makanan tercemar, air yang tercemar, bebola ayam dan ikan, makan makanan organik hijau, tanaman untuk mengelakkan penyakit memasuki oleh mulut.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: