2018年10月8日星期一

Jika ada A perubahan untuk satu dengan 5 tahun dialisis untuk mendapatkan diterbalikkan

Pada masa kini, masih dialysis digunakan sebagai jalan terakhir untuk membantu pesakit-pesakit kegagalan buah pinggang, Terdapat banyak rawatan semula jadi untuk merawat kegagalan buah pinggang dari punca. Walau bagaimanapun, jika terdapat perubahan satu dengan 5 tahun dialisis untuk mendapatkan diterbalikkan?
Jika pesakit telah berhenti membuang air kecil yang biasanya bermaksud tiada fungsi buah pinggang sebelah kiri, pemindahan ginjal adalah kaedah hanya untuk menyelamatkan pesakit. Jika tidak, pesakit masih mempunyai harapan untuk menyingkirkan dialisis dan mengelakkan pemindahan ginjal dengan beberapa siri rawatan semula jadi.
Sebagai contoh, di Shijiazhuang Hospital penyakit buah pinggang, pesakit akan melakukan terapi membuang toksin dan mikro-Cina ubat Osmotherapy untuk membantu pesakit membersihkan didepositkan toksin dan bahan buangan yang harus excreted dari badan oleh buah pinggang dan mempertingkatkan fungsi buah pinggang dengan kesan sampingan yang kurang.
Terapi membuang toksin ini bertujuan memandu keluar dari semua bahan-bahan yang tidak diingini dan membantu pesakit-pesakit yang menyambung. Sementara itu, ia juga boleh mengurangkan kesan-kesan sampingan dialisis.

Perubatan Cina digunakan untuk mempertingkatkan fungsi buah pinggang secara semula jadi oleh anti keradangan, anti pembekuan, kemusnahan dan dilasi saluran darah.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: