2014年11月1日星期六

3+ proteinuria adalah bagaimana ia

Apabila seorang pesakit yang mengidap penyakit buah pinggang, glomerulus kebolehtelapan membran penapisan, banyak protein untuk penapisan turasan glomerulus akan jauh melebihi kapasiti tiub-seri semula, protein dalam air kencing yang disebabkan proteinuria. Dinyatakan sebagai positif (+), ijazah yang berkenaan yang berbeza, seperti berikut: + protein air kencing, protein air kencing 2 + 3 + proteinuria, 4 + proteinuria empat kes. 3+ proteinuria, proteinuria nefrotik adalah sederhana.
Secara umum, pendakwa slip proteinuria + lebih baik, perwakilan yang kurang dari tahap kerosakan kepada buah pinggang yang lebih kecil, + lagi menunjukkan besar tingkat kerosakan buah pinggang. Walau bagaimanapun, terdapat kes-kes seperti penyakit buah pinggang terutama kepada mendiang, disebabkan oleh bilangan besar unit telah kerosakan buah pinggang kekal, kehilangan fungsi buah pinggang, protein hampir kehilangan keupayaan untuk menapis, sehingga dalam hal ini protein air kencing pesakit akan berkurang, tetapi ini tidak bermakna lesi ginjal dikurangkan, tepatnya kerosakan buah pinggang adalah prestasi yang sangat serius.
Protein air kencing dan penyakit buah pinggang perlu mengukuhkan perhatian, kali ini dari sudut ke permukaan adalah penyakit buah pinggang mula menjadi masa yang serius. Ia 3+ buah pinggang proteinuria "lubang" yang semakin tua, dan juga mula meningkat apabila kerentanan. Jika masa ini untuk memilih kaedah yang betul patch "lubang", maka secara beransur-ansur akan mengurangkan proteinuria, kaedah jika diambil secara tidak wajar, mungkin boleh membuat keadaan lebih teruk, jadi untuk kegagalan buah pinggang dan uremia.
Penyakit buah pinggang adalah disebabkan oleh tempoh masa yang panjang gangguan dan ketidakseimbangan dalam persekitaran, menyebabkan glomeruli buah pinggang yang dihasilkan sejumlah besar kompleks imun dan bahan-bahan yang merosakkan, kerosakan membran basement glomerulus menyebabkan kelemahan. Jika anda ingin merawat buah pinggang, pertama kali harus mengeluarkan bahan-bahan yang merosakkan. Jika anda bermula dari pertama kelemahan patch membran bawah tanah, ia tidak dapat tidak akan merosakkan bahan dan kompleks imun kekal dalam glomerulus dalam, pendekatan ini adalah jelas merupakan penyelesaian sementara. Rawatan konvensional adalah untuk mengawal apa-apa sasaran protein air kencing mudah terutama petunjuk permukaan protein urin hilang, negatif, tetapi sebenarnya keadaan pesakit menjadi bertambah buruk lagi!
Ketika ditemui predisposing faktor seperti selesema, jangkitan dan protein urin lain terikat lagi, ini adalah kerana mereka akan ditinggalkan dalam glomeruli masih belum dilepaskan dari interior dan kemusnahan bahan yang tidak menghentikan kerosakan kepada buah pinggang, jadi berulang sekali akan meningkatkan masa sehingga anda mencapai uremia. Jadi pastikan untuk memilih kaedah rawatan yang tepat untuk penyakit buah pinggang, kita harus menghindari hukum perkembangan perkara, dengan menggunakan prinsip menyekat selepas penipisan pertama. Guo Bao Ye mampu lagi doktor buah pinggang percaya, rawatan buah pinggang melalui tiga peringkat, peringkat pertama adalah fasa rawatan patologi, apabila penggunaan ubat-ubatan untuk meningkatkan peranan kebolehtelapan membran dasar, bukannya memperbaiki kelemahan, akan ada kondusif untuk menunaikan kompleks imun, dalam hal ini juga akan ada beberapa protein dan sel-sel dibuang bersama-sama, sehingga protein air kencing dan darah yang tersembunyi dapat meningkat. Bahan-bahan yang merosakkan akan dikumuhkan dalam air kencing, air kencing akan dapat lihat dengan mata kasar ada huru-hara, dan ada yang mempunyai flok, serta sedimen. Peringkat kedua adalah perbaikan dan peningkatan fungsi di peringkat patologi. Melalui pelepasan berterusan bahan-bahan yang merosakkan, sklerosis glomerulus, perfusi meningkat dengan ketara. Kadar penapisan glomerular dapat dilihat meningkat ujian ect. Tahap ketiga adalah tahap peningkatan klinikal, apabila bahan yang merosakkan pada dasarnya telah pun dilepaskan, membran glomerulus ruangan bawah tanah perlahan-lahan sedang diperbaiki, jadi meletakkan protein air kencing, air kencing merah sel darah menyekat dalam, jadi air kencing adalah benar-benar mendung . Keadaan umum dalam pesakit yang dirawat dengan melalui ketiga-tiga peringkat, yang perlahan-lahan akan pulih.

Shijiazhuang penyakit buah pinggang doktor hospital: Selepas proteinuria harus tepat waktu ke hospital untuk mengambil peperiksaan untuk mendiagnosis sama ada proteinuria patologi, kerana penyakit buah pinggang adalah penyakit ghaib, isyarat proteinuria muncul sekali, seperti yang dibuktikan oleh buah pinggang anda telah muncul sangat kecederaan serius, kali ini lebih awal mendapati bahawa rawatan awal, ia lebih merupakan harapan untuk sembuh!

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: