2014年11月25日星期二

Mengapa pesakit haid dengan lupus nefritis

Penyakit buah pinggang lupus adalah salah satu penyakit autoimun, adalah penghubung pelbagai penyakit tisu, kerana toksin yang berbeza hadir dalam badan, boleh dibahagikan kepada penyakit buah pinggang lupus discoid, systemic lupus erythematosus, subacute kulit lupus erythematosus, lupus dan lain-lain jenis yang mendalam . Lupus penyakit buah pinggang dalam peranan toksin, kadar perlahan, berbahaya, manifestasi klinikal, dan berubah-ubah. Discoid lupus erythematosus toksin kerosakan berasaskan kulit, systemic lupus erythematosus toksin kerosakan tempatan, selalunya melibatkan sistem organ berganda. Kebanyakan pesakit dengan manifestasi kulit daripada lupus.
Yang disebabkan oleh lupus nefritis, seperti namanya, adalah "serigala" berbahaya penyakit yang sama. Lalu selepas diagnosis, hampir separuh daripada 10 tahun untuk membangunkan kegagalan buah pinggang, dan sekarang, terima kasih kepada kemajuan dalam diagnosis dan rawatan telah dikurangkan banyak, kadang-kadang aktiviti penyakit ini, kadang-kadang berehat pada tahap kemahiran yang tinggi rawatan yang diperlukan. Tangan mahir untuk doktor, sebaliknya mahu mendalami pemahaman mereka tentang pemahaman pesakit penyakit mereka, dengan rawatan, untuk mendapatkan hasil yang terbaik. Di klinik, pesakit lupus nefritis mencakupi kira-kira tiga peratus, yang menunjukkan bahawa penyakit ini adalah sangat umum. Kebanyakan pesakit adalah wanita muda, dan ramai pesakit mengambil ubat untuk kaedah rawatan, yang membawa kepada keadaan wanita haid tidak muncul, jadi untuk ramai pesakit mengatakan mengapa dia tidak datang haid, ia adalah kerana pesakit semasa rawatan, ubat hubungan yang berlaku.

Pada masa yang sama, melalui pemerhatian kes klinikal, dan mendapati pelbagai manifestasi klinikal lupus nefritis, walaupun keadaan stabil asal, di bawah pengaruh faktor-faktor tertentu, tetapi juga aktiviti-aktiviti dan pelaksanaan aktiviti yang tidak sama, jadi, jika tidak pakar, ia adalah mudah untuk misdiagnosis, sebagai contoh, demam, sakit sendi, sakit badan boleh dipertimbangkan dermatologi, alergi kulit. Pengaliran cairan pleural atau lelehan perikardium dianggap pleurisy bersakit paru-paru atau Pericarditis bersakit paru-paru. Fungsi hati yang tidak normal boleh dipertimbangkan apabila hepatitis. Oleh itu, pesakit lupus nefritis yang berlaku untuk mencari pakar buah pinggang yang terbaik untuk melihat dan melakukan ujian makmal perlu, supaya tidak melambatkan rawatan.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: