2014年11月22日星期六

Stem pemindahan sel dalam nefropati rawatan

Stem pemindahan sel nefropati. Sel stem yang telah di fikiran rakyat tidak lagi jadi nama misteri, kemudian melakukan apa sel-sel stem? Stem sel mempunyai keupayaan untuk mengemaskinikan fungsi kumpulan dan keupayaan untuk menghasilkan sel-sel yang berbeza sel-sel. Sel-sel itu, stem mempunyai kemampuan untuk mengemaskini sel-sel hidup dalam vivo serta keupayaan untuk membezakan ke dalam pelbagai jenis sel yang diperlukan oleh sistem, maka ia telah dianggap sebagai imej "Apakah sel stem," dan adalah sel-sel yang paling primitif. Stem pemindahan sel adalah untuk organ-organ yang berbeza di dalam tubuh manusia untuk mengeluarkan sel-sel stem, selepas budaya, pembezaan, dan kemudian dipindahkan kepada seseorang pesakit, penggunaan sel-sel stem untuk membaiki pertindihan potensi kepelbagaian rosak sel-sel, memulihkan organ yang rosak, fungsi tisu.
Hospital Beijing Heng Profesor Wu Taizhen berkata: pemindahan sel stem dalam rawatan lupus nefritis ialah penggunaan prinsip ini, pembinaan semula, pembaikan sel-sel rosak intrinsik buah pinggang dan memulihkan fungsi buah pinggang yang normal.
1. Sebelum nefropati klinikal berfikir kebanyakannya penyakit autoimun, dan untuk rawatan penyakit autoimun telah menggunakan hormon dan klinik terapi imun, walaupun sedikit sebanyak kepada pembangunan penyakit ini boleh dikawal, tetapi kesan sampingan toksik, menyebabkan imunokompromi mudah terdedah kepada jangkitan, mudah berulang selepas rawatan dan keberkesanan miskin untuk pesakit yang maju, penyakit yang tidak boleh diubati seperti radikal.

2. permohonan klinikal meluas tisu dan organ-sel stem yang diperoleh, akan menghasilkan teknologi perubatan baru, iaitu kitar semula biasa badan walaupun muda tisu dan organ, sehingga orang boleh menghabiskan mereka sendiri atau orang lain sel stem atau sel-sel stem daripada tisu diperolehi baru dan organ-organ, tisu-tisu dan organ-organ untuk menggantikan penyakit atau penuaan mereka.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: