2014年11月22日星期六

Stem pemindahan sel dalam kesan rawatan bagaimana nefropati

Stem pemindahan sel dalam nefropati kesan rawatan bagaimana? Stem pemindahan sel untuk merawat penyakit buah pinggang, ia adalah benar atau palsu? Di sini ialah bagaimana untuk mendengar pakar-pakar menjelaskan.
Sel stem mempunyai jangka panjang, tanpa had pembaharuan diri,-mereplikasi diri, sangat proliferatif, dan lebih untuk menganalisis potensi penduduk sel asal. Ia sudah pasti di bawah syarat-syarat yang boleh kita menganalisis keputusan badan manusia telah pelbagai sel-sel, organ, sel-sel boleh membentuk apa-apa paradigma dibina untuk mencapai pertumbuhan dan perkembangan tubuh, susun atur dalaman sel-sel untuk membina semula dan mengekalkan homeostasis dan selepas hasil yang cedera pertumbuhan semula dan dibina sendiri semula.
Stem pemindahan sel adalah organ dalam perbezaan manusia stem sel yang di ekstrak, Britain pada akhir untuk pendidikan, analisis, dan kemudian dipindahkan ke dalam pesakit, penggunaan sel stem diri replika-dan menganalisis potensi untuk membaiki sel-sel rosak, pemulihan organisasi struktur buah pinggang yang rosak, dibina semula hasil daripada buah pinggang kemahiran terapi penggantian.
Stem pemindahan sel dalam rawatan baik yang: sel autologous stem atau allogeneic pemindahan sel stem tanpa sepadan struktur; bunyi reaksi kurang kesesakan, tanpa apa-apa kesan sampingan, tidak menyentuh apa-apa hasil, kadar survival 100%; selepas tiga bulan pertumbuhan sel dipindahkan tidak membuat kesimpulan sebagai semula pemindahan; selepas pemindahan sel stem boleh disimpulkan sebagai pemulihan kewujudan normal; kos rendah, satu per sepuluh kos pemindahan buah pinggang sahaja; kadar berulang kira-kira 25%; saudara keturunan, sel-sel stem sendiri boleh.
Bahan kering sebelum pemindahan adalah perlu untuk menyediakan sel-sel: mengadakan pemeriksaan fizikal; perundingan pakar, saringan kontra dan Petunjuk; set program rawatan; kepada keputusan jadual pesakit untuk memahami selepas rawatan, supaya pesakit cerah putih Chu, jelas dalam menyembuhkan sia-sia; diadakan stem pemindahan sel pra-dibiayai pra-rawatan, mudah untuk mewujudkan kemandirian sel stem dalam alam sekitar; pakar perundingan selamat tinggal, menandatangani persetujuan berpengetahuan; mengadakan terapi pemindahan sel stem; pesakit set-dibiayai program rawatan.
Pelbagai penyakit yang perlu untuk melihat keberkesanan dan keberkesanan jangka panjang. Perbezaan spesies dalam penyakit, perbezaan penyakit berbeza-beza ketara persekitaran. Terdapat petunjuk perubahan berpuasa pada hari-hari. Dalam keadaan biasa, seperti semua aspek angka itu selepas sebulan akan ada perbezaan dalam tahap perubahan, akan ada peningkatan yang ketara dalam gejala, akan ada kesan jangka panjang selepas 3-6 bulan, sel buah pinggang terjejas akan perbezaan dalam tahap pembaikan, serat buah pinggang proses akan menjadi perbezaan dalam tahap sekatan.
Stem terapi pemindahan sel adalah penting rawatan yang agak tenang, dicirikan oleh ketoksikan tidak beracun atau rendah, tidak mempunyai kesan sampingan. Alahan adalah klinikal biasa terhempas jatuh, tetapi beberapa jam ia akan hilang sendiri, terhempas barang keperluan dinaikkan suhu badan. Trace terapi hormon boleh diberikan seperti biasa apabila suhu tidak lebih tinggi daripada 39 ° tidak rawatan khas, lebih tinggi daripada 39 °. Selepas mewarisi sel stem infusi, pesakit mempunyai sedar jabatan negeri mental dan tidur yang lebih baik meningkatkan kualiti gejala awal. Ini adalah pemindahan sel kering klinikal terhempas, adalah ungkapan biasa.

Stem pemindahan sel berhubung dengan, pemindahan sel stem ciri-ciri rawatan nefropati juga tidak mempunyai kesan sampingan, dan kurang ciri-ciri tindak balas penolakan. Dan, secara amnya, pembedahan pemindahan stem sel kos rendah, hanya satu per sepuluh daripada satu pemindahan buah pinggang. Dalam tempoh pasca-pemindahan masa, jika tidak mencapai tujuan penyembuhan boleh terus pembedahan, dan lebih selamat-pemindahan semula.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: