2018年9月5日星期三

Adakah kegagalan buah pinggang Indeks darah dalam air kencing

Jika seseorang mengetahui darah dalam air kencing, Adakah ini bermakna bahawa orang itu sakit dengan kegagalan buah pinggang? Peperiksaan apa patut diambil pesakit? Apa yang perlu pesakit lakukan?
Sebenarnya, Terdapat banyak punca yang membawa kepada darah dalam air kencing, untuk contoh, kerosakan buah pinggang, glomeruli penyakit, jangkitan sistem Urinari jangkitan dan sebagainya. Oleh itu, jika darah muncul dalam air kencing, sila pergi ke hospital untuk melihat apakah hal ini dengan anda.
Bagi pesakit dengan darah dalam air kencing, mereka perlu mengambil ujian air kencing, ujian darah, ujian fungsi buah pinggang dan lain-lain. Lebih-lebih lagi, pesakit perlu mengambil satu rawatan berkesan untuk merawat darah dalam air kencing tepat pada masanya apabila penyakit dikesan. Sebaliknya, ia boleh merangsang kerosakan buah pinggang, dan pesakit akan mempunyai kegagalan buah pinggang akhirnya.

Jika darah dalam air kencing adalah disebabkan oleh kegagalan buah pinggang, sila jangan bimbang. Terdapat rawatan semulajadi untuk membantu anda mengurangkan gejala dan memulihkan fungsi buah pinggang. Perubatan Cina adalah rawatan semula jadi yang boleh membantu pesakit dengan kesan sampingan yang kurang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: