2018年9月29日星期六

Tiada mana-mana alternatif rawatan dialisis kerana penyakit buah pinggang peringkat akhir pesakit

Uremia singkatan ESRD (akhir peringkat buah pinggang penyakit) di mana pesakit akan menjalani rawatan dialisis dan menunggu untuk pemindahan buah pinggang untuk untuk buah pinggang bekerja hampir tidak. Manakala, masih tiada sebarang rawatan alternatif untuk dialisis untuk pesakit uremia?
Dalam keadaan uremia, pesakit akan mempunyai begitu banyak penyakit seperti penyakit edema, gangguan elektrolit, hipertensi, kencing darah dan kelemahan, bahkan mempunyai risiko untuk mati akibat serius buah pinggang rosak yang menghapuskan toksin, bahan buangan dan tambahan air dari badan dengan buah pinggang. Ini adalah sebab mengapa pesakit perlu dialisis dan menerima pemindahan ginjal.
Jika pesakit telah mengalami dialisis untuk masa yang lama dan tidak ada fungsi kiri, yang mengulas dengan tiada kencing output, pesakit hanya menerima pemindahan buah pinggang untuk menyingkirkan dialisis. Jadi, sila mengambil satu rawatan yang berkesan secepat mungkin untuk membuang off dialisis.

Di China, pesakit akan menerima terapi membuang toksin dan bukannya dialisis untuk membantu pesakit mengusir toksin dan bahan buangan. Berbanding dengan dialisis, mengeluarkan toksin terapi mempunyai kesan sampingan yang kurang dan ia boleh melindungi buah pinggang dari kerosakan selanjutnya.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: