2018年9月16日星期日

Menginap pesakit menyingkirkan dialisis dengan dialisis tiga tahun

Hello, doktor. Saya telah mengalami dialisis selama kira-kira tiga tahun. Dan saya mengidap kelemahan, cramp otot, gatal-gatal kulit dan kesan sampingan yang lain. Jadi itu, dia bertanya kepada saya yang akan beliau menyingkirkan dialisis.
Malah, pesakit tidak boleh berhenti dialisis pada menang mereka bersedia seperti dialisis yang digunakan untuk meringankan penderitaan yang dia kesan-kesan sampingan dan memanjangkan jangka hayat untuk pesakit. Manakala, adalah tiada apa-apa cara untuk membantu pesakit dalam menyingkirkan dialisis?
Terapi membuang toksin boleh menjadi kaedah yang baik untuk pesakit-pesakit dialisis untuk mengusir semua toksin dan bahan buangan dari badan secara semulajadi. Selain itu, ianya dapat melindungi sel-sel ginjal dan tisu-tisu daripada kerosakan selanjutnya. Sebagai tambahan kepada, persekitaran dalaman yang dibersihkan dan sihat adalah bermanfaat untuk buah pinggang untuk mendapatkan baik. Oleh yang demikian, terapi membuang toksin boleh menjadi rawatan alternatif kepada dialisis dalam beberapa perkara.

Selain itu, pesakit juga turut memerlukan rawatan semulajadi untuk memperbaiki fungsi buah pinggang dengan selamat. Sebagai contoh, perubatan Cina, panas Mampat terapi, terapi mandian penuh, Mai Kang campuran dan kitaran terapi boleh mengambil kesan besar ke atas memperbaharui fungsi buah pinggang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: