2018年9月9日星期日

Apa faktor boleh mendorong Foamy air kencing?

Air kencing foamy dianggap sebagai Indeks kerosakan buah pinggang. Tetapi terdapat banyak faktor yang boleh membawa kepada kencing foamy. Dan kemudian, apa faktor boleh mendorong foamy air kencing?
Kencing yang pesat boleh mencipta buih dalam air kencing, jadi mungkin orang di bilik mandi Lapangan Terbang yang tergesa-gesa, tetapi kemudian buih ini tidak harus berterusan selama lebih daripada beberapa saat, supaya apabila pengunjung tertanya-tanya seperti saya inspects urinals tersebut, saya perlu benar-benar tidak dapat melihat buih tahan lama.
Air kencing yang pekat dalam cuaca panas juga boleh menyebabkan air kencing foamy, tetapi urines foamy yang saya telah memerhatikan di bilik mandi awam tidak terhad kepada masa musim panas. Batu buah pinggang boleh menyebabkan air kencing foamy boleh jangkitan saluran kencing dengan pyuria.

Borang di atas kita dapat melihat bahawa air kencing foamy adalah salah satu tanda-tanda penyakit buah pinggang yang kronik tetapi ia juga boleh di Batu buah pinggang dan pelbagai penyakit lain. Jadi apabila anda mendapati buih-buih di air kencing, anda perlu pergi ke doktor melihat dan membuat prognosis yang boleh membantu anda membuat keputusan yang betul.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: