2018年9月6日星期四

Akan ada mana-mana rawatan semula jadi untuk penyakit buah pinggang Polystic pesakit

Hello, doktor. Terdapat terlalu banyak sista dalam buah pinggang saya. Dan saya mempunyai sejarah perubatan penyakit buah pinggang Polystic. Saya tidak mahu menjalani dialisis atau pembedahan. Adakah terdapat apa-apa rawatan yang semula jadi kepada saya?
Adalah sukar untuk mengubati PKD (penyakit ginjal Polycystic) kerana ianya merupakan gangguan buah pinggang genetik. Dengan sista ditanam, buah pinggang akan menjadi lebih teruk dan lebih teruk. Sebagai banyak toksin yang perlu disingkirkan dari badan dengan buah pinggang akan dikekalkan di dalam badan, pesakit akan sakit dengan begitu banyak penderitaan. Oleh itu, pesakit yang ingin mendapatkan rawatan semulajadi untuk mendapatkan baik.
Perubatan Cina yang telah digunakan untuk mendiagnosis, merawat dan mencegah penyakit dari akar untuk beribu-ribu tahun ini boleh membawa kesan yang agak lebih baik merawat pesakit penyakit ginjal Polystic dengan kesan sampingan yang kurang.
Di samping itu, ubat-ubatan Cina termasuk Perubatan Cina, mengeluarkan toksin terapi, masalah dan sebagainya.

Apabila sista adalah terhad, buah pinggang dipulihkan, pesakit penyakit buah pinggang Polystic boleh hidup kehidupan yang lebih baik tanpa pembedahan atau dialisis.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: