2018年9月3日星期一

Terapi mandian kaki adalah Helpful untuk merawat kegagalan buah pinggang dengan Creatinine 7.2

Di China, terapi mandian kaki digunakan secara meluas dalam merawat kegagalan buah pinggang, ia boleh melegakan symtoms tersebut disebabkan oleh kegagalan buah pinggang sangat.
Terapi mandian kaki adalah salah satu terapi unik di tujuh hospital kami, ia adalah sejenis terapi yang merangsang asal qi di meridian buah pinggang dan menghapuskan toksik faktor akan timbulkan penyakit buah pinggang meridian dengan menyelami kaki ke dalam rebusan ubat-ubatan, yang boleh bertindak ke atas Yongquan acupoint (KI 1) dan Taixi acupoint (KI 3). Ini rawatan mandian kaki boleh asal qi di meridian buah pinggang daripada kaki-shaoyin mencukupi dan aliran lancar ke masukkan ke dalam buah pinggang dan kemudian qi asal di buah pinggang boleh dipulihkan.
Dalam satu perkataan, dengan bantuan itu, orang-orang gejala yang disebabkan oleh kegagalan buah pinggang, seperti peringkat tinggi creatinine, akan lega sangat. Semasa rawatan, doktor kami akan digabungkan terapi lain untuk mencapai kesan penyembuhan yang lebih baik. Jika anda ingin tahu lebih banyak detials tentang terapi unik kami, anda boleh meninggalkan mesej kepada kami, kami akan membalas anda secepat mungkin.

Seperti yang kita semua tahu kegagalan buah pinggang adalah amat sukar untuk diubati, jadi semasa rawatan, kita akan menggabungkan terapi lain pada masa yang sama untuk mendapatkan kesan penyembuhan yang lebih baik. Dan kami akan membuat pelan rawatan bagi pesakit menurut dalam keadaan penyakit mereka. Dengan bantuan rancangan rawatan, anda boleh hidup lebih baik dan lagi.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: