2018年9月16日星期日

Adakah ada rawatan untuk membantu pesakit dialisis

Sebaik sahaja pesakit penyakit buah pinggang mempunyai risiko kehidupan atau boleh menanggung penderitaan dipimpin oleh buah pinggang rosak, dialisis akan mengambil masa, walaupun dialisis akan menggalak begitu banyak penyakit. Dan kemudian, tiada apa-apa rawatan kepada hep pesakit dialisis?
Di China, Hospital penyakit buah pinggang, pesakit boleh mengambil rawatan semula jadi untuk mengurangkan gejala dan meningkatkan fungsi buah pinggang.
Rawatan-rawatan semulajadi ini termasuk mengeluarkan toksin terapi, perubatan Cina, campuran Kang Mai, Moxibustion terapi, terapi mengewap, terapi Mampat Panas, Osmotherapy Perubatan Cina lisan, Mandian ubat dan ubat-ubatan Cina lain.
Terapi membuang toksin adalah dicipta dan dibangunkan demi membantu menyingkirkan semua perkara tidak diingini yang dimasukkan ke dalam badan pesakit. Lebih-lebih lagi, ia mempunyai kesan sampingan yang kurang, mengurangkan penyakit yang disebabkan oleh penyakit buah pinggang dan dialysis, melindungi buah pinggang daripada mencederakan. Selain itu, memandangkan pelbagai toksin dan bahan buangan dikeluarkan dari badan, buah pinggang akan mendapat yang lebih baik klinikal disembuh kesan dari ubat-ubatan Cina lain.

Perubatan Cina adalah untuk rawatan luaran permohonan di mana pesakit hanya perlu berbohong pada beg perubatan tunda dan menikmati rawatan dalam 45-90mins'. Di samping itu, herba serbuk yang dimuatkan di dalam badan adalah gilingan dari herba semulajadi yang memilih sehingga ke atas asas penyakit pesakit, supaya anda tidak perlu risau tentang kesan sampingan ubat-ubatan Cina.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: