2018年9月12日星期三

Cara mengurangkan Protein dalam air kencing untuk penyakit ginjal Polycystic pesakit

Untuk pesakit penyakit ginjal Polycystic, jika mereka mendapati bahawa terdapat banyak buih pada air kencing, mereka akan lebih baik untuk pergi untuk sebuah hospital ujian sama ada buih-buih yang berada protein atau tidak. Jika mereka telah didiagnosis sebagai protein, bagaimana untuk mengurangkan protein air kencing untuk pesakit penyakit ginjal Polycystic?
Penyakit ginjal Polycystic, nama pendek, penyakit ginjal polycystic, bermaksud tidak terkira banyaknya kecil dan sista yang besar akan tumbuh dalam buah pinggang. Dalam kes ini, buah pinggang akan menjadi lebih besar dan lebih besar serta fungsi buah pinggang yang berkurangan secara beransur-ansur. Pesakit akan bengkak, protein dalam air kencing, darah dalam air kencing, sakit belakang akibat buah pinggang rosak yang tercedera oleh sista.
Secara jujur, apabila buah pinggang tidak boleh menghalang protein yang bocor dan mengambil kembali protein, protein akan hilang dan meninggalkan tubuh sebagai air kencing. Ini adalah sebab mengapa protein dalam air kencing kelihatan.

Jika anda tidak mahu mempunyai masalah dengan proteinuria berulang-ulang kali, anda harus merawat penyakit ginjal Polycystic dari akar. Terhutang kepada bahawa penyakit ginjal Polycystic adalah penyakit genetik buah pinggang, kita boleh tidak menyembuhkan sepenuhnya. Tetapi kita boleh menggunakan satu siri rawatan semulajadi untuk mengurangkan sista dan mengurangkan sista serendah mungkin. Selain itu, kami juga boleh membantu anda membaiki berpenyakit tetapi tidak necrotic ginjal sel dan tisu.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: