2018年9月11日星期二

Adakah terdapat mana-mana mungkin bagi saya untuk memulihkan fungsi Renal secara semulajadi

Hello, doktor. Saya pesakit penyakit buah pinggang kronik. Dan saya telah bengkak dan proteinuria. Saya tahap creatinine adalah 3.4. Adakah terdapat mana-mana mungkin bagi saya untuk memulihkan fungsi renal secara semulajadi?
Jika anda mempunyai keadaan yang serupa untuk pesakit penyakit ginjal kronik, sila datang dengan saya untuk mengetahui rawatan untuk memulihkan fungsi renal secara semula jadi.
CKD (penyakit buah pinggang kronik) akan kelihatan seperti buah pinggang rosak oleh gula darah yang tinggi, tekanan darah tinggi darah tinggi, lupus erythematosus atau lain-lain faktor hari hari. Dalam keadaan penyakit buah pinggang kronik, banyak toksin dan bahan buangan akan akan dipasang di dalam badan kerana buah pinggang tidak boleh benar-benar tahan fungsinya juga. Dan kemudian, pesakit akan mempunyai bengkak, proteinuria, darah dalam air kencing, dan gejala-gejala lain.
Apakah rawatan boleh memulihkan fungsi buah pinggang untuk pesakit penyakit ginjal kronik secara semulajadi?
Terapi membuang toksin boleh mengambil bahagian yang penting dalam membersihkan toksin dan bahan buangan dari badan dengan tindak balas sampingan kurang. Ia boleh menghentikan buah pinggang rosak dan ianya berfaedah untuk buah pinggang untuk mendapatkan semula.

Perubatan Cina, perubatan Cina, akan membuat menggunakan herba khas untuk membaiki sel-sel berpenyakit buah pinggang dengan tiada kesan buruk yang ketara.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: