2018年9月13日星期四

Buah pinggang bekerja 36%, aku harus bimbang

Apabila buah pinggang berfungsi 36%, pelbagai toksin dan bahan buangan boleh tidak disingkirkan dari badan benar-benar. Selain itu, pesakit akan mendapat bengkak, protein dalam air kencing, darah dalam air kencing, dan gejala-gejala lain. Jika anda tidak membayar perhatian dekat kepadanya, ia akan secara beransur-ansur berkembang menjadi kegagalan buah pinggang, yang akan meningkat risiko hidup anda. Di sini saya akan memberikan anda beberapa mencadangkan bagaimana untuk mengelakkan buah pinggang dari menjadi lebih buruk dan apa yang perlu dilakukan untuk menempah keadaan penyakit.
Pertama sekali, diet yang sihat dan tabiat hidup yang mesti diambil untuk mengurangkan kerosakan buah pinggang. Jika anda mempunyai diabetes atau hipertensi, pastikan darah gula dan tekanan darah di bawah da1am julat, jika tidak, buah pinggang anda akan menjadi sedikit tercedera oleh bit. Di samping itu, rokok, minum, penginapan bangun di malam dan sebagainya hendaklah diberikan. Selain itu, jangkitan dan sejuk yang tow penyebab utama kegagalan buah pinggang bagi pesakit penyakit buah pinggang perlu dicegah. Jika anda mempunyai jangkitan dan sejuk, sila pergi ke hospital dan menyembuhkan mereka secepat mungkin. Sila ambil ubat-ubatan yang di bawah bimbingan doktor.

Apa yang lebih, anda juga akan memerlukan rawatan yang sah untuk pulih. Seperti ubat-ubatan mikro-Cina Osmotherapy, terapi mandian kaki dan Moxibustion terapi. Berehatlah di salah satu daripada rawatan-rawatan ini boleh mengambil peranan penting dalam memulihkan fungsi buah pinggang. Sebagai tambahan kepada, pesakit akan mengeluarkan toksin terapi untuk mendapatkan kesan yang lebih baik merawat buah pinggang berpenyakit.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: