2018年9月20日星期四

Prinsip Diet untuk pesakit-pesakit Creatinine Serum yang tinggi

Untuk pesakit creatinine tinggi serum, diet yang dirancang dengan baik boleh mengambil peranan penting dalam menghalang buah pinggang daripada melakukan lebih teruk. Selain itu, ia dianggap sebagai asas rawatan komprehensif creatinine serum bagi punca yang lebih rendah. Di sini saya akan tunjukkan anda prinsip diet untuk pesakit-pesakit creatinine serum yang tinggi.
1. mengekalkan diet garam yang rendah, jadi harian pengambilan garam mestilah kurang daripada 3 gram.
2. Elakkan makanan yang tinggi dengan kalium
3. boleh makan makanan lemak yang tinggi, dan ia boleh dikawal dengan dua langkah berikut: pertama adalah Kurangkan minyak semasa memasak, menghadkan pengambilan makanan goreng dan berminyak. Kedua, salah satu adalah memilih minyak sayur-sayuran dengan tiada atau kurang asid lemak tepu.
4. Elakkan makanan yang tinggi protein. Kandungan protein keseluruhan tidak boleh melebihi 20-30 gram sehari, termasuk jumlah protein yang terkandung dalam makanan ruji.
5. Elakkan makanan dengan kandungan fosforus yang tinggi. Makanan mengandungi fosforus yang tinggi adalah produk akuatik, (termasuk tumbuhan akuatik) daripada haiwan, bijan, kacang tanah, walnut, madu, kuning telur, teh dan sesetengah buah-buahan kering Andainya, dan sebagainya.

Jika anda ingin merawat peringkat creatinine serum yang tinggi juga, anda akan lebih baik untuk mengambil berkesan rawatan tepat pada masanya untuk membaiki sel-sel rosak sebenar dan memulihkan fungsi buah pinggang. Di rumah sakit kami, Cina ubat-ubatan termasuk ubat-ubatan Cina, mengeluarkan toksin terapi, terapi Mampat Panas, mengewap terapi, terapi kitaran dan sebagainya dapat membantu pesakit-pesakit yang membina semula fungsi buah pinggang dengan selamat.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: