2018年9月1日星期六

Bagaimana untuk Elakkan Dialysis untuk pesakit dengan tahap tinggi Creatinine

Bagaimana untuk mengelakkan dialisis kepada pesakit-pesakit dengan tahap tinggi creatinine? Seperti yang kita semua dikenali creatinine yang tinggi tahap adalah satu fenomena yang sangat biasa untuk banyak pesakit-pesakit, dan ia akan membawa kepada satu keputusan yang serius--uremia. Biasanya, apabila kira-kira separuh daripada fungsi buah pinggang terjejas, tahap creatinine naik. Saya tahu bahawa kebanyakan orang memilih dialisis untuk mengurangkan keadaan atau gejala-gejala tahap creatinine tinggi. Tetapi setiap syiling mempunyai dua sisi, dialisis juga mempunyai dengan kesan sampingan kepada tubuh manusia, seperti loya, muntah-muntah, sakit kepala, cramp otot dan sesuatu yang lain.
Banyak pesakit ingin tahu jika ada beberapa alternatif untuk dialisis? Jawapannya ialah Ya. Mungkin seseorang yang tahu mengenainya atau tidak---ubat-ubatan Cina.

Perubatan Cina yang inginkan rawatan untuk masalah buah pinggang yang telah dicipta oleh pakar-pakar di hospital kami. Ia bukan sahaja melindungi tisu-tisu buah pinggang sisa, tetapi juga membaiki sel-sel dalaman yang rosak buah pinggang tertentu. Teori itu datang daripada perubatan tradisional Cina dengan tujuan untuk menyembuhkan penyakit buah pinggang kronik. Ia mempunyai kesan penyembuhan yang ketara bagi tanda-tanda penyakit buah pinggang kronik. Di samping itu, ia adalah rawatan semula jadi yang tulen, yang bermaksud kesan sampingan adalah lebih kecil daripada dialisis dan kemudaratan kepada tubuh manusia adalah agak kurang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: