2018年8月30日星期四

Pesakit kegagalan buah pinggang yang kembali kepada kehidupan Normal selepas mengambil ubat-ubatan Cina yang sistematik

"Saya mengalami gejala-gejala yang banyak dahulu, saya juga tidak boleh berjalan sendiri akibat bengkak teruk di kaki saya. Tetapi sekarang, anda lihat, setelah mengambil ubat-ubatan Cina yang sistematik saya boleh berjalan seperti kamu." DILIP berkata kuat.
Apabila saya melihat Nya, beliau adalah berjalan kaki bahu dengan bahu dengan adik lelakinya Dekan, tetapi untuk doktor memberitahu saya dia adalah pesakit yang saya benar-benar tidak pasti yang mana satu adalah pesakit. Anda tahu mereka mempunyai mirip rupa dan memakai pakaian yang serupa dan berjalan dengan cara yang sama. Anda benar-benar tidak boleh memberitahu perbezaan di antara mereka.
Saya bertanya kepadanya Adakah dia akan menyesal untuk datang ke sini, beliau menjawab saya dengan senyum. Dan kemudian berkata dengan tegas "anda mungkin tidak mempercayainya, tetapi saya harus mengatakan bahawa saya suka tempat ini, hospital ini dan semua orang di sini. Mereka melayan saya sama seperti ahli keluarga saya. Datang ke sini adalah keputusan tepat yang terbaik saya pernah dibuat."
Saya tahu dia agak serius apabila dia memberitahu saya kata-kata ini, dan saya benar-benar terkejut dengan kata-kata beliau. Saya mendengar bahawa Hospital penyakit buah pinggang adalah sebuah hospital atas-klasik, mereka melayan pesakit mereka sama seperti ahli keluarga sendiri, tetapi saya fikir ianya hanya wujud dalam cerita. Malah, sebelum bertemu beliau, saya juga bertemu dengan beberapa pesakit lain yang telah menerima rawatan yang sistematik iaitu hospital, kesemua mereka mempunyai tanggapan yang baik hospital itu. Tetapi saya selalu tidak mahu mempercayainya, kerana itu adalah mustahil untuk membiarkan semua pesakit berasa berpuas hati.

Tetapi sekarang, saya perlu akui bahawa mereka boleh memenuhi semua pesakit permintaan kedua-dua dalam fizikal dan mental. Mereka merawat penyakit itu bukan sahaja dengan rawatan yang berkesan, tetapi juga dengan hati mereka.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: