2018年8月28日星期二

Tahap creatinine meningkatkan secara mendadak untuk mendapat rawatan

Hi, doktor, salah seorang saudara saya telah mendapat hipertensi Nephrolathy untuk sementara waktu, dan baru-baru tahap creatinine meningkat daripada 3.4 kepada 9.8 secara mendadak. Bagaimanakah kita boleh mengawal penyakit itu? Adakah ada cara untuk mendapat rawatan?
Mengapa tahap creatinine meningkatkan secara mendadak?
Dilihat dari keadaan penyakit beliau, penyakit buah pinggang kronik itu mungkin disebabkan oleh jangka panjang tekanan darah tinggi atau kencing manis, tahap creatinine serum pergi dengan pantas hingga 9.8, jenis tajam ketinggian creatinine dalam tempoh yang singkat ini adalah dengan kerana beberapa akut faktor-faktor yang lebih teruk Nya kerosakan buah pinggang. Dan juga disebabkan oleh masa yang panjang kerosakan buah pinggang, sebahagian daripada sel-sel intrinsik yang buah pinggang beliau benar-benar telah kehilangan fungsi mereka (atau sebahagian daripada sel-sel buah pinggang beliau mempunyai nekrosis), di antara sel-sel buah pinggang beliau masih dalam keadaan berterusan sedang rosak (menjadi slecrosis dan cacat) yang boleh tidak berfungsi dengan betul lagi.
Tahap creatinine meningkatkan secara mendadak untuk mendapat rawatan?

Bagi kes, jika dia mahu mendapatkan pemulihan yang lebih baik untuk meningkatkan kualiti kehidupan beliau, beliau mesti mengambil sesetengah ubat untuk melindungi fungsi buah pinggang yang baki Nya dan memperbaiki bahagian-bahagian sel-sel ginjal terjejas. Pada masa yang sama, beliau juga perlu mengawal tahap tekanan darah tinggi dan mengelakkan memberi kesan dan lain-lain inducers, supaya dia boleh mendapatkan kesan penyembuhan yang lebih baik. Bagi rawatan saya cadangkan mikro-Cina perubatan Osmotherapy kepadanya, yang boleh membantunya hidup lebih baik tanpa dialisis atau pemindahan buah pinggang.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: