2018年8月20日星期一

Bagaimana untuk merawat kegagalan buah pinggang yang disebabkan oleh tekanan darah tinggi

Bagaimana untuk merawat kegagalan buah pinggang yang disebabkan oleh tekanan darah tinggi? Memang tahu bahawa terma-terma yang panjang daripada tekanan darah tinggi akan merosakkan buah pinggang dan mendorong kenaikan paras creatinine. Jadi rawatan ia perlu berdasarkan mengawal tekanan darah tinggi, maka, rawatan yang sistematik perlu digunakan.
Bagaimana untuk merawat kegagalan buah pinggang yang disebabkan oleh tekanan darah tinggi?
Anda tahu, dalam Nephropathy hipertensi, penyakit utama adalah tekanan darah tinggi. Oleh itu, kawalan tekanan darah yang baik adalah penting penting bagi mendapatkan buah pinggang. Tetapi sebagai penyakit itu dibangunkan, kerosakan buah pinggang akan membuatkan fungsi buah pinggang turun dan creatinine terus naik. Jadi, untuk menyekat perkembangan buah pinggang penyakit akan menjadi langkah pertama untuk mengekalkan fungsi buah pinggang berkurangan dan kemerosotan. Langkah kedua adalah untuk melindungi fungsi buah pinggang sisa dan sementara itu membaiki bahagian-bahagian lemah fungsi buah pinggang (kerana buah pinggang penyakit adalah satu jenis penyakit kronik yang progresif, jadi setelah creatinine naik, ia bermakna sekurang-kurangnya 50% daripada fungsi buah pinggang telah telah rosak). Dengan cara ini, matlamat rawatan senggugut kedua: untuk memulihkan dan meningkatkan fungsi keseluruhan buah pinggang anda akan dicapai dan dijamin.
Dalam satu perkataan, bagi pesakit yang menghidapi kerosakan buah pinggang yang sederhana, jika rawatan sistemik boleh diberikan tepat pada masanya, fungsi buah pinggang mereka masih boleh dipulihkan dan creatinine akan kembali kepada normal, sekurang-kurangnya, mereka boleh hidup berkualiti tanpa dialisis atau pemindahan buah pinggang.
Apakah rawatan yang berguna untuk merawat hipertensi Nephropathy?
Perubatan Cina ini dapat menyelesaikan masalah-masalah dengan mengawal penyakit utama, membaiki kecederaan buah pinggang dan memulihkan fungsi buah pinggang. Ia mempunyai empat fungsi, outspreading pembuluh darah, anti radang, anti pembekuan dan kebolehkikisan. Fungsi-fungsi itu yang mampu untuk memperbaiki edaran buah pinggang, dengan itu menyediakan syarat-syarat untuk membaiki buah pinggang. Anti keradangan, yang boleh digunakan untuk mengurangkan serangan sel-sel radang dan melegakan kecederaan buah pinggang. Kesan ketiga terapi ini menyumbang untuk menghalang pembentukan darah beku. Dan kebolehkikisan memainkan peranan sebagai menghilangkan extracellular matri.

Jika anda berminat dalam Perubatan Cina atau memerlukan sebarang bantuan dalam merawat kegagalan buah pinggang yang disebabkan oleh tekanan darah tinggi, anda boleh menghantar email kepada kami, kami akan sedaya upaya untuk membantu anda.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: