2018年8月21日星期二

Memang Creatinine 1.9 yang serius dalam penyakit buah pinggang kronik

Seperti yang kita semua tahu tahap normal creatinine adalah berbeza dari male(0.5-1.5) dan female(0.7-1.2), jadi jika tahap creatinine anda adalah lebih tinggi daripada itu, anda perlu membuat tambahan diagnosis dalam masa untuk mengelakkan penyakit besar. Berbanding tahap normal, creatinine 1.9 bukanlah sangat tinggi, walaupun ini anda boleh tidak pasti sama ada buah pinggang anda sudah rosak atau tidak. Anda perlu melakukan beberapa ujian untuk membuat diagnosis yang lebih tepat. Jika anda ingin tahu maklumat lanjut secara langsung, anda boleh berbual dengan doktor talian kami.
Mula-mula anda perlu pastikan sama ada anda telah makan banyak makanan dengan protein yang tinggi dalam masa yang singkat, atau mendapat sesuatu jangkitan atau sejuk atau demam tempahan, Semua mereka boleh meningkatkan tahap creatinine dalam seketika. Jika anda ada mengalami perkara di atas, anda perlu mengambil ujian satu minggu kemudian untuk membuat diagnosis yang selanjutnya.
Selepas menghapuskan faktor-penyakit, anda perlu menonton anda harian berubah, jika terdapat banyak buih pada air kencing anda dan mereka sukar untuk hilang yang bermaksud kebocoran protein, yang merupakan salah satu daripada tanda-tanda penyakit buah pinggang, anda perlu memberi perhatian kepadanya. Jika terdapat bengkak di badan anda seperti kelopak mata, kaki dan muka, anda juga perlu memantau dengan teliti. Jika terdapat juga beberapa lain gejala seperti kencing malam output peningkatan, anda perlu melihat doktor anda sekarang.

Jika terdapat sebarang gejala-gejala lain dan ujian membaca GFR anda atau fungsi buah pinggang adalah perkara biasa, maka anda perlu bimbang terlalu banyak, akan tahap creatinine diturunkan dirinya dengan faktor-faktor yang bebas penyakit hilang. Walaupun ia adalah Universal induced oleh faktor Patologi, dengan tahap creatinine 1.9, anda masih mempunyai peluang untuk mendapatkan pemulihan.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: