2018年8月19日星期日

Bagaimana untuk menghentikan air kencing Foamy dalam penyakit buah pinggang

Bagaimana untuk menghentikan air kencing foamy dalam penyakit buah pinggang? Walaupun tiada punca air kencing foamy kanser, ia tidak bermakna bahawa foamy air kencing boleh menjadi tanda-tanda masalah perubatan yang serius. Di sini kita akan terutamanya bercakap tentang foamy air kencing yang disebabkan oleh penyakit buah pinggang.
Apa boleh kencing foamy memberitahu kami?
Air kencing foamy disebabkan oleh berlebihan protein dalam air kencing, yang boleh menyebabkan daripada diet seseorang atau penyakit buah pinggang. Ia juga boleh berlaku semasa mengganggu dengan pantas, kerana air kencing foamy berlaku apabila air kencing bercampur dengan udara. Paling berbahaya semua punca air kencing foamy adalah kehadiran protein dalam air kencing, keadaan yang dikenali sebagai proteinuria.
Walaupun, protein yang hadir dalam air kencing dalam jumlah minit biasanya, menunjukkan lebih besar kuantiti protein dan jangkitan atau kerosakan glomeruli daripada buah pinggang. Proteinuria adalah keadaan yang serius yang memerlukan rawatan segera kerana ini menunjukkan kerosakan buah pinggang dan boleh membawa kepada kegagalan buah pinggang. Sesetengah keadaan kesihatan seperti tekanan darah tinggi, dialysis, glomerulonephritis akut, amyloidosis, IgA Nephropathy, minima Tukar penyakit, dan sebagainya boleh menyebabkan proteinuria.
Bagaimana untuk menghentikan air kencing foamy dalam penyakit buah pinggang?
Jika ingin berhenti foamy air kencing dari buah pinggang dan berkesan mencegah kegagalan buah pinggang, kerosakan glomeruli yang perlu dibaiki. Sebelum melakukan ini, penyakit utama mestilah dikesan pertama. Jika kerosakan glomeruli disebabkan oleh tekanan darah tinggi atau kencing manis, maka tekanan darah atau gula dalam darah perlu dikawal baik. Jika keadaan milik sejenis penyakit autoimun, kemudian kedudukan di mana kompleks imun deposit pada buah pinggang dapat dikesan, dan ubat-ubatan herba Cina yang kemudiannya akan digunakan untuk menghapuskan mereka melalui penurunan.

Walaupun sesetengah ubat-ubatan Barat seperti ACEI atau ARBs juga boleh berhenti foamy air kencing dari buah pinggang sedikit, kerosakan glomeruli boleh tidak boleh ditangani. Melalui anti keradangan, anti pembekuan, menggalakkan peredaran darah, membuang darah stasis dan menyediakan Pemakanan glomeruli rosak, ubat-ubatan herba Cina membaiki buah pinggang rosak secara beransur-ansur. Dengan pulihnya glomeruli, proteinuria boleh lega secara beransur-ansur.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: