2018年8月25日星期六

Perubatan Cina boleh merawat kegagalan buah pinggang mempunyai tekanan darah tinggi secara berkesan

Hari ini, saya akan memberitahu anda cerita sebenar tentang pesakit kegagalan buah pinggang yang telah mendapat tekanan darah tinggi disebabkan oleh long-syarat penyakit ini. Selepas satu set rawatan, penyakit itu dapat dikawal dengan baik, ia adalah satu keajaiban.
Nama pesakit: SHARDA HANDA
Jantina: perempuan
Umur: 70
Status perkahwinan: berkahwin
Negara: India
Penyakit: Buah pinggang gagal, darah tinggi buah pinggang, buah pinggang Anemia
Pada 14 Februari 2015, SHARDA HANDA datang ke hospital kami buat pertama kalinya. Sebelum datang ke sini, dia menerima rawatan di hospital tempatan beliau, dan penyakit beliau sekali dapat dikawal. Walau bagaimanapun, sejuk kecil mendorong kambuh penyakit ini dan menjadi lebih buruk ia. Jadi dia mempunyai pilihan lain tetapi datang ke sini untuk rawatan lanjut. Selepas kira-kira satu bulan rawatan, penyakit beliau dapat dikawal dengan baik, dia juga kelihatan seperti orang biasa.
Gejala-gejala sebelum rawatan dan selepas rawatan:
Sebelum: tekanan darah tinggi 150/110 protein ++, occult darah +, serum creatinine peringkat 404umol/L
Selepas: tekanan darah tinggi 120/80, protein +, occult darah, serum creatinine tahap 308 umol/L
Rawatan di rumah sakit kami:
Kerana kambuh penyakit itu adalah disebabkan oleh sejuk, jadi kami memberi Sesetengah herba untuk meningkatkan kekebalan beliau dan anti keradangan. Berdasarkan ini, kami memberi satu siri rawatan, mereka adalah terapi mandian kaki, ubat-ubatan Cina lisan dan terapi Enema.
Matlamat rawatan:
Untuk menggalakkan: peredaran darah, melaksanakan tambahan toksin dan bahan buangan daripada badan, melindungi buah pinggang baki daripada kerosakan selanjutnya dan membaiki buah pinggang rosak.
Maklumat rawatan:
Terapi mandian kaki:
2times/hari, 45min/masa, dalam terapi ini tiada adalah 12 jenis herba, termasuk Astragalus membranaceus, batang honeysuckle dan Rhizoma Dioscoreae Nipponicae
Ubat-ubatan Cina lisan:
2times/hari, dalam terapi ini tiada adalah 16 jenis herba, termasuklah pseudo ginseng, Poria cocos dan Scorpio
Enema terapi:

2 masa / hari, terdapat 8 jenis herba dalam terapi ini, termasuk rhubarb mentah, Radix Ophiopognis dan Codonopsis pilosula

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: