2018年8月19日星期日

Komposisi Maikang untuk merawat penyakit buah pinggang

Komposisi Maikang juga dikenali sebagai campuran Maikang, ia adalah sejenis ubat-ubatan yang unik hospital kami, ia digunakan untuk meningkatkan peredaran darah semasa rawatan penyakit buah pinggang. Ia telah digunakan secara meluas untuk rawatan penyakit buah pinggang kronik kesan penyembuhan yang luar biasa.
Fungsi ubat ini
Ia boleh membantu untuk mengurangkan lemak dalam darah, kaedah temubual anti, anti-penuaan, meningkatkan Indeks rheology darah, meningkatkan imuniti, menggalakkan sintesis serum protein dan asid nukleik, anti-radang dan sebagainya.
Semasa rawatan penyakit buah pinggang, ia boleh terhadap pucuk imun yang disebabkan oleh penyakit buah pinggang di vivo jangkitan, di samping itu, ia boleh membantu untuk mengurangkan kesan-kesan sampingan induced dengan menggunakan hormonotherapy seperti hiperglisemia, hyperlipidemia, hipertensi, aterosklerosis. Ia juga boleh membantu meningkatkan terhadap kerosakan sel endothelial vaskular induced oleh toksin.
Bagaimana untuk menggunakan campuran Maikang?
Mengambil 40 ml, 2 kali sehari pada setiap pagi dan petang sebelum makan malam, jika perlu, doktor akan berubah tidak mengikut keadaan pesakit, tetapi pesakit itu tidak sepatutnya untuk meningkatkan atau mengurangkan dos dengan sendirinya.

Dari itu kita tahu bahawa campuran Maikang adalah berguna untuk rawatan penyakit buah pinggang kronik. Di rumah sakit kami, ia adalah ubat-ubatan yang diperlukan untuk rawatan penyakit ini. Jika anda ingin tahu maklumat lanjut tentang hal itu, anda boleh tinggalkan mesej atau menghantar email kepada kami, kami akan memberikan maklumat yang anda mahu secara percuma.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: