2018年8月7日星期二

Rawatan adalah lebih baik dari dialisis bagi pesakit kegagalan buah pinggang

Apakah rawatan adalah lebih baik daripada dialysisfor pesakit kegagalan buah pinggang? Dialisis sebagai salah satu rawatan yang paling biasa untuk kegagalan buah pinggang, ia boleh membantu pesakit hidup lebih bahagia tetapi ia bukanlah rawatan yang terbaik.
Mengapa dialisis bukanlah rawatan yang terbaik untuk penyakit buah pinggang?
Dialisis sahaja boleh melegakan sesetengah simptom tetapi tidak boleh merawat masalah buah pinggang. Walaupun ia boleh membuang toksin beberapa, toksin macromulecule masih kekal di dalam tubuh akan merosakkan buah pinggang lagi. Selain itu, ia boleh menghilangkan nutrisi badan kita. masa yang panjang untuknya. pesakit akan menjadi lemah dan lemah, kekebalan akan menjadi lebih rendah dan lebih rendah. Ia dengan mudah boleh membawa banyak-kesan sampingan, seperti keletihan, tiada selera makan dan sebagainya. yang merupakan sebab bahawa mengapa kita tidak mencadangkan pesakit mengambilnya.
Apakah rawatan adalah lebih baik untuk pesakit kegagalan buah pinggang?
Salah satu rawatan yang penting bagi penyakit buah pinggang ialah Osmotherapy perubatan mikro-Cina, yang didasarkan pada Perubatan Cina tradisional dan kepunyaan kaedah terpelihara. Ia boleh merawat penyakit buah pinggang dari yang mendasari punca tanpa membuat kerosakan selanjutnya kepada buah pinggang. Yang mengatakan, ia adalah rawatan yang berkesan dan selamat untuk pesakit penyakit buah pinggang.
Bagaimana Micro-Cina perubatan Osmotherapy boleh merawat kegagalan buah pinggang?
Anda tahu, jenis rawatan ini mempunyai empat fungsi utama, yang anti keradangan, anti pembekuan dan anti kaedah temubual dan membesarkan saluran darah. Oleh itu fungsi empat, ia boleh membaiki sel-sel rosak buah pinggang dan melindunginya daripada kerosakan selanjutnya, oleh itu untuk mengawal perkembangan kegagalan buah pinggang.
Berbanding dengan dialisis, mikro-Cina perubatan Osmotherapy adalah lebih berkesan dan selamat dalam merawat kegagalan buah pinggang, maka ia boleh menjadi alternatif yang baik dialisis. Sebagai pesakit penyakit buah pinggang, anda harus memberi fikir itu, mungkin hidup anda akan berubah pada masa anda membuat keputusan.

Jika anda masih mempunyai soalan lain atau memerlukan sebarang bantuan dalam merawat kegagalan buah pinggang, anda boleh menghantar email kepada kami, kami akan sedaya upaya untuk membantu anda.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: