2018年8月21日星期二

Apa penyakit boleh Chornic buah pinggang pesakit tahu dari Creatinine tahap 1.9

Apa yang boleh Chornic buah pinggang pesakit penyakit tahu dari tahap creatinine? Di klinik, paras creatinine boleh menunjukkan bagaimana fungsi buah pinggang adalah sedikit. Lazimnya bercakap, creatinine tahap akan meningkat sehingga lebih daripada setengah daripada fungsi buah pinggang telah hilang, ini kerana buah pinggang mempunyai keupayaan pampasan yang sangat kuat.
Adakah creatinine 1.9 telah melebihi tahap normal?
Untuk orang dewasa lelaki, tahap normal creatinine adalah 0.6-1.2mg/dl, dan 0.5-1.1mg/dl adalah julat yang normal untuk wanita dewasa. Creatinine 1.9 sudah melebihi tahap normal, jadi jika creatinine 1.9 terus untuk masa yang lama itu bererti buah pinggang telah rosak teruk.
Bagi orang-orang creatinine 1.9 mereka mungkin mempunyai tanda-tanda yang tidak jelas, tetapi ia harus menyesatkan mereka cukup perhatian. Ini adalah kerana creatinine 1.9 adalah di peringkat penyakit ginjal Chornic 2, jadi keadaan agak mudah untuk dirawat dengan rawatan yang sesuai. Jika tidak keadaan akan terus menjadi lebih buruk, dan keputusan akhir akan kegagalan buah pinggang. Pada masa itu, ia akan menjadi hampir mustahil untuk menterbalikkan penyakit, justeru pesakit perlu menghadapi pemindahan buah pinggang atau dialisis.
Mungkin pesakit akan ditetapkan dengan beberapa ubat-ubatan atau diberi beberapa nasihat Diet untuk menurunkan paras creatinine. Yang boleh membantu pesakit hidup lebih bahagia tetapi yang tidak dapat berbuat apa-apa untuk membaiki buah pinggang rosak dan memulihkan fungsi buah pinggang. Kerosakan pada buah pinggang masih wujud dan ia akan menjadi lebih teruk jika ada tiada rawatan yang berkesan dan tepat pada masanya. Ubat-ubatan Cina seperti Perubatan Cina atau masalah membantu untuk menterbalikkan keadaan dan mengurangkan risiko mendapat kegagalan buah pinggang.

Dalam satu perkataan, dari creatinine dalam pesakit penyakit buah pinggang peringkat boleh tahu fungsi buah pinggang mereka dan keadaan penyakit mereka dengan baik, supaya mereka boleh mengambil rawatan sesuai. Jika anda ingin tahu maklumat lanjut tentang buah pinggang, penyakit atau creatinine aras, jangan teragak-agak untuk menghubungi kami melalui email, kami akan sedaya upaya untuk membantu anda.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: