2018年8月22日星期三

Fungsi buah pinggang 17% bermakna apa bagi pesakit kegagalan buah pinggang

fungsi buah pinggang 17% bermakna pesakit kegagalan buah pinggang what for? Di klinik, 17% buah pinggang fungsi bermaksud tiada hanya tinggal 17% buah pinggang boleh bekerja biasanya, penyakit ini kini sedang penyakit buah pinggang peringkat 4 dan berhampiran Fasa 5 (buah pinggang fungsi kurang daripada 15%). Jadi itu permintaan pesakit untuk mengambil tindakan sekarang untuk mencegah penyakit ini juga lebih teruk.
Bagaimana untuk mencegah fungsi buah pinggang menurun?
Fungsi buah pinggang yang lebih rendah adalah disebabkan oleh kerosakan buah pinggang, jadi selagi kita boleh membaiki buah pinggang rosak, kita boleh melindungi fungsi buah pinggang daripada menurun.
Perubatan Cina mempunyai kesan yang luar biasa dalam merawat penyakit buah pinggang, ia boleh menyelesaikan masalah buah pinggang dari puncanya. Yang paling terkenal adalah rawatan atas tujuh, bekerjasama antara satu sama lain mereka dapat membaiki tisu-tisu buah pinggang rosak dan melindungi saki-baki orang-orang daripada kerosakan selanjutnya itu untuk memperbaiki fungsi buah pinggang.
Rawatan tujuh bahagian atas adalah terapi Mampat Panas, bulatan terapi, perubatan Cina lisan, penuh mandian terapi, kaki BathTherapy, terapi Enema dan Moxibustion terapi. Masing-masing mempunyai fungsi tersendiri, semasa rawatan doktor akan mengaturkan terapi yang berbeza menurut diperlukan. Jika anda ingin tahu apakah jenis terapi yang terbaik untuk anda, anda boleh menghantar maklumat anda kepada kami melalui e-mel, selepas dianalisis kami akan membalas anda secepat mungkin. Semua maklumat yang kami dibekalkan adalah percuma, jadi berasa bebas untuk menghubungi kami.

Jika anda mempunyai soalan lain atau memerlukan sebarang bantuan dalam merawat kegagalan buah pinggang, anda boleh menghantar email kepada kami, kami akan sedaya upaya untuk membantu anda.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: