2018年8月30日星期四

Bagaimana untuk mengurangkan tekanan darah dalam kegagalan buah pinggang dan Creatinine 5.4

Bagaimana untuk mengurangkan tekanan darah dalam kegagalan buah pinggang dan creatinine 5.4? Ia dikenali dengan bantuan ubat-ubatan barat, creatinine tinggi aras dan tahap tekanan darah boleh dikawal dengan berkesan. Walau bagaimanapun, ia hanya dalam tempoh yang singkat, selepas beberapa ketika, tahap yang mereka boleh pergi tinggi lagi. Jadi untuk memanjangkan jangka hayat, ramai pesakit dalam situasi ini adalah secara positif, mencari rawatan semulajadi.
Apakah rawatan yang baik boleh mengurangkan tahap creatinine dan tahap tekanan darah?
Terapi Mampat panas sebagai salah satu inovasi perubatan herba tradisional Cina telah banyak membantu dalam mengurangkan tahap dua orang dengan langkah-langkah berikut.
Pembersihan toksin — — pembersihan toksik faktor akan timbulkan penyakit buah pinggang
pembersihan toksin oleh Mampat Panas
Mampatkan panas pada dua hala Shenshu acupoints (BL23) adalah untuk medicinals mikro-proses yang menghapuskan toksin dan memulihkan qi yang asal, dan memohon mereka di acupoints Shenshu (BL23) Luaran. Dalam apa-apa cara, tujuan pembersihan toksin boleh dicapai, akan timbulkan penyakit toksin dikeluarkan dengan qi asal semula.
Prinsip tindakan
Bertindak pada meridian pundi kencing kaki-taiyang dengan memampatkan panas pada dua hala Shenshu acupoints (BL23), menggunakan dalaman dan luaran fungsi pundi kencing meridian di kaki-taiyang dan buah pinggang meridian di kaki-shaoyin, masukkan buah pinggang sepanjang Meridian, menghapuskan toksik faktor-faktor yang akan timbulkan penyakit di buah pinggang.
Acupoint Shenshu (BL23) adalah acupoint yang qi haba lembap dan sejuk-kelembapan yang memasuki pundi kencing meridian dan pelepasan luar. Oleh itu, Mampat panas dilakukan acupoint ini.
Ubat-ubatan

Stasis darah dalam buah pinggang kapal biasanya dirawat dengan ubat-ubatan yang menyegarkan darah; Genangan cagaran buah pinggang selalunya dirawat dengan ubat-ubatan yang mengorek cagaran; haba di meridian buah pinggang boleh dihapuskan menggunakan ubat-ubatan yang membersihkan haba; sejuk akan timbulkan penyakit di buah pinggang perlu dihapuskan dengan ubat-ubatan yang pemanasan yang; edema yang disebabkan oleh qi untransformed buah pinggang boleh dirawat dengan aquaretics.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: