2018年9月2日星期日

Bisa pesakit kegagalan buah pinggang dengan Creatinine 9 dari dialisis

Saya pesakit kegagalan buah pinggang dan sekarang saya tahap creatinine mempunyai sehingga 9 dan doktor saya telah meletakkan saya di bawah dialisis. Saya ingin tahu boleh mendapatkan dari dialisis?
Terus terang, untuk pesakit kegagalan buah pinggang dengan tahap creatinine begitu tinggi mereka adalah sukar untuk mendapatkan dari dialisis, tetapi jika mereka boleh mendapatkan rawatan alternatif yang tepat pada masanya, mereka juga boleh mendapatkan peluang untuk hidup berkualiti tanpa dialisis.
Mengapa pesakit kegagalan buah pinggang dengan creatinine 9 adalah sukar untuk mendapatkan dari dialisis?
Seperti yang kita semua tahu bahawa creatinine 9 adalah jauh lebih tinggi daripada paras normal, ia adalah milik kepada penyakit buah pinggang peringkat akhir. Di peringkat ini, banyak gejala-gejala dan komplikasi mula muncul satu demi satu dan dialisis sebagai rawatan kegagalan buah pinggang yang biasa ia boleh membantu pesakit melegakan gejala-gejala tersebut, supaya pesakit boleh menjalani kehidupan yang lebih baik. Tanpa bantuan dialisis, pesakit kegagalan buah pinggang mungkin mengalami sakit yang lebih banyak, maka kehidupan mereka akan rosak sama sekali.
Apakah rawatan alternatif boleh membantu pesakit kegagalan ginjal yang mendapat dari dialisis?

Osmotherapy perubatan mikro-Cina sebagai salah satu rawatan yang paling berkesan untuk kegagalan buah pinggang, ia boleh membantu pesakit kegagalan buah pinggang yang mendapatkan dari dialisis dengan memperbaiki fungsi buah pinggang. Walau bagaimanapun, ianya tidak sesuai untuk semua pesakit, jadi pesakit berlainan mungkin mendapat kesan penyembuhan yang berbeza. Jika anda ingin tahu sama ada anda sesuai untuknya atau tidak, anda boleh meninggalkan mesej kepada kami, setelah dianalisis, kami akan menjawab permohonan anda secepat mungkin.

没有评论:

发表评论

Perkhidmatan buah pinggang China

Nama:
umur:
negara:
jantina:
E-mel:
Telefon:
WhatsApp:
Penyakit buah pinggang:
Mesej: